بیوگرافی

بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر کیست و کجاست +عکس جدید

انوشیروان فاطمی کیست و اهل کجاست

انوشیروان فاطمی متولد دهه 50 در آبادان بوده و با فیلمها و سریالهای مهدی فخیم زاده شناخته شد او با سریال همنفس به کارگردانی مهدی فخیم زاده به شهرت رسید او تجربه بازی در سریالهای ساختمان ۸۵ ،بی صدا فریاد کن، حس سوم و خواب و بیدار را در کارنامه دارد او بازیگری است که او را بیشتر به واسطه حضورش در سریال‌های فخیم‌زاده می‌شناسیم. فاطمی اصول بازیگری را در کلاس‌های آموزش بازیگری و تحت نظر مهدی فخیم‌زاده آموخت.او اصالتا جنوبی است.

بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

بیوگرافی انوشیروان فاطمی

انوشیروان فاطمی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد دهه ۵۰ در آبادان است و 60 سال سن دارد او با حضور در سریال خواب و بیدار و هم نفس معروف شد و اکثر کارهایش با فیلم های مهدی فخیم زاده بوده است این بازیگر دوره های بازیگری را در کلاس های مهدی فخیم زاده پشت سر گذاشته است.

شروع بازیگری

او بازیگری است که او را بیشتر به واسطه حضورش در سریال‌های فخیم‌زاده می‌شناسیم. فاطمی اصول بازیگری را در کلاس‌های آموزش بازیگری و تحت نظر مهدی فخیم‌زاده آموخت.

بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

فاطمی هرچند در این مجموعه نقش کوتاهی را پذیرفت ولی همین حضور کوتاه و البته موثر باعث شد در آثار بعدی فخیم‌زاده حضور پررنگ‌تر و قوی‌تری داشته باشد.

وی سال 1384 در سریال «حس سوم» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده» در کنار هنرمندانی چون «نسرین مقانلو»، «لیلا برخورداری» و «حبیب دهقان‌نسب» همکاری داشت.

سوابق

انوشیروان فاطمی یک بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در سال ۱۳۸۰، با شروع دوره ی پرتلاشی خود در عرصه ی سینما و تلویزیون، در اثر مهمی بازی کرد. برجسته ترین نقش او در سال ۱۳۸۰، با بازی در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده بود که به عنوان یکی از اثرهای مهم او در این سال شناخته می شود. همچنین در سال ۱۳۸۴، در سریال حس سوم نیز بازی کرد.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش آرزو در فیلم هتل کیست +بیوگرافی و عکس

بیوگرافی کیم سونگ سو بازیگر نقش تسو در سریال جومونگ کیست +عکس

انتخاب بیوگرافی هنی رامبد مربی بدنسازی کیست +همسر  

او بازیگری است که او را بیشتر به واسطه حضورش در سریال‌های فخیم‌زاده می‌شناسیم. فاطمی اصول بازیگری را در کلاس‌های آموزش بازیگری و تحت نظر مهدی فخیم‌زاده آموخت.

برجسته ترین نقش او در سال ۱۳۸۰، با بازی در سریال خواب و بیدار به کارگردانی مهدی فخیم زاده‌‌‌‌‌ بود.

که به عنوان یکی از اثرهای مهم او در این سال شناخته‌‌‌‌‌ می شود. همچنین در سال ۱۳۸۴، در سریال حس سوم نیز بازی کرد.

بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر و همسرش +عکس و سوابقبیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازی در سریال خواب و بیدار بوده است. انوشیروان فاطمی سال 1380 سریال خواب و بیدار نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مهدی فخیم‌زاده همکاری داشته است. انوشیروان فاطمی توانست با بازی در سریال خواب و بیدار تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر دانیال حکیمی، مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان‌نسب و لادن طباطبایی بر تجارب او افزود.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

بیوگرافی انوشیروان فاطمی بازیگر و همسرش +عکس و سوابق

سریال و مجموعه های تلویزیونی

  • ساختمان ۸۵
  • بی صدا فریاد کن
  • حس سوم
  • خواب و بیدار
  • هم نفس
  • و…

فیلم ها

  • شبانه
  • دوئل
  • به تهران خوش آمدید
  • وقتی همه خوابیم
  • و…

علت بازی در نقش های منفی

انوشیروان فاطمی میگوید خیلی کم اتفاق می‌افتد. علت آن هم عدم ریسک‌پذیری کارگردانان در انتخاب بازیگر است. یعنی عموما برای نقش‌هایی به سراغ شما می‌آیند که قبلا امتحانتان را درخصوص ارائه مشابه آنها پس داده‌اید و دلیل دیگر وجود فیلمنامه‌هایی است که در طیف‌های نزدیک به هم نوشته می‌شوند. وقتی موضوعات تکراری است نقش‌ها هم تکراری می‌شوند. دلیل این امر نیز محدودیت‌هایی است که اکثر دست‌اندرکاران این حرفه از آن مطلع‌اند از جمله آنها خط قرمز‌های سلیقه‌ای است.

 

علت، عملکرد حرفه‌ای آقای فخیم‌زاده است و نقش‌هایی به من پیشنهاد می‌دهند که برایم قابل‌قبول است. البته من تاکنون با کارگردان‌هایی مانند بهرام بیضایی، نیکخواه آزاد، راما قویدل، امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی نیز کار کرده‌ام و فعالیتم محدود به کارهای آقای فخیم‌زاده نبوده،‌ نیست و نخواهد بود. اصل همکاری مبتنی بر طی شدن مراحل حرفه‌ای هر کاری است.

بازیگر فیکس سریالهای مهدی فخیم زاده

انوشیروان فاطمی میگوید علت، عملکرد حرفه‌ای آقای فخیم‌زاده است و نقش‌هایی به من پیشنهاد می‌دهند که برایم قابل‌قبول است. البته من تاکنون با کارگردان‌هایی مانند بهرام بیضایی، نیکخواه آزاد، راما قویدل، امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی نیز کار کرده‌ام و فعالیتم محدود به کارهای آقای فخیم‌زاده نبوده،‌ نیست و نخواهد بود. اصل همکاری مبتنی بر طی شدن مراحل حرفه‌ای هر کاری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا