بیوگرافی

بیوگرافی هنی رامبد مربی بدنسازی کیست +همسر و خیانت به هادی چوپان

هنی رامبد کیست

هنی رامبد (هانی رامبد) مربی بدنسازی و قهرمان پرورش اندام است که به دلیل مربیگری بدنسازهای معروف از جمله هادی چوپان نامش بر سر زبان ها افتاد. او متولد ۱۴ دی‌ ماه ۱۳۵۳ در کویت بوده و در حال حاضر ۴۸ سال سن دارد. هنی رامبد اصالتا ایرانی و اهل شیراز از پدر و مادری ایرانی در کویت به دنیا امده و در حال حاضر مربی بدنسازی هادی چوپان می باشد. آقای هنی رامبد ملقب به خالق حرفه‌ای‌ها و مبدع روش تمرینی Fst-7 بوده و دارای مدرک تحصیلی لیسانس رشتهٔ زیست شناسی و فیزیولوژی اعصاب از دانشگاه کالیفرنیا است هانی رامبد یا هنی رامبد یکی از کارشناسان و هدایتگران برتر پرورش اندام در دنیا به حساب می‌آید.

هانی رامبد به عنوان یکی از پرافتخارترین هدایتگران در تاریخ رقابت‌های مستر المپیا مطرح می‌شود.

بیوگرافی هنی رامبد مربی بدنسازی کیست +همسر و خیانت به هادی چوپان

بیوگرافی کامل هانی رامبد

هنی رامبد در سال ۱۳۵۳ در کویت دیده به جهان گشوده است.

ایشان در رشته زیست شناسی و فیوزولوژی اعصاب تحصیل کرده است و مدرک دانشگاهی خود را تا مقطع کارشناسی از دانشگاه کالیفرنیا دریافت کرده است.

آقای رامبد اصلیتش شیرازی می‌باشد.

بیوگرافی هنی رامبد مربی بدنسازی کیست +همسر و خیانت به هادی چوپان

هنی رامبد اهل کجاست

پدر و مادر هنی اهلشیراز می‌باشند، ولی خود هنی در کویت متولد شده است، به خاطر اینکه پدر او اصلیتش عرب بوده برای هنی یک شناسنامه عربی انتخاب کرده است.

در هر حال هنی خود را همواره یک ایرانی می‌خواند و اینکه با افتخار می‌گوید که ایرانی است.

هنی و والدین او سال‌ها در کویت زندگی نمودند و پس از آن به لندن رفتند. پس از چندی در لندن به خاطر شغل پدر خود که در عرصه تربیت بدنی فعالیت می‌کرد به کشور آمریکا مهاجرت کردند.

بیوگرافی هنی رامبد مربی بدنسازی کیست +همسر و خیانت به هادی چوپان

هنی از سنین بچگی به زبان فارسی علاقه بسیار داشت و همواره تلاش می‌نمود در بین ایرانی‌ها فارسی حرف بزند، ولی خوب است بدانید که در حال حاضر هنی نمی‌تواند در زبان فارسی بخواند و بنویسد و زمانی که می‌خواهید با ایشان ارتباط برقرار کنید بایستی متن را با زبان انگلیسی تایپ نمایید تا بتواند آن را بخواند.

همسر هنی رامبد کیست

همسر ایشان فریناز هم اصلیتش ایرانی می‌باشد. بر اساس بیانات خود در حالی که ۶ سال سن داشته به کشور آمریکا سفر نموده است. ثمره این ازدواج یک پسر به اسم کامران است.

هنی رامبد علاقه بسیار داشت که ورزش را دنبال کند و به عنوان یک بدنساز ماهر به مقام جهانی برسد، ولی مصدوم شدن وی سبب شد که دیگر نتواند ورزش را دنبال کند.

در هر حال، ایشان با تفکرات مثبتش به این نتایج دست یافت که اگر چه خود نمی‌تواند ورزش را دنبال کند، ولی توانایی پرورش سایرین را دارد.

بیوگرافی هنی رامبد مربی بدنسازی کیست +همسر و خیانت به هادی چوپان

شروع مربیگری

پس، ایشان قصد نمود تا به عنوان هدایتگر در عرصه پرورش اندام مشغول به کار شود. با حاضر شدن در باشگاه‌های گوناگون و مشورت با دیگر مربی‌ها وی تصمیم گرفت که یک سیستم تمرینی را اختراع کند، تا ورزشکارها به یاری آن به هدف‌های خود دست پیدا کنند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی سید افشین مباشر هرکول ایرانی کیست +همسر و فرزندان و عکس

بیوگرافی فاطمه کیاپاشا مجری صداوسیما و همسرش کیست +عکس و حواشی

بیوگرافی زهره سلطان آبادی همسر کیهان کلهر کیست +سوابق و عکس

ایشان این سیستم را Fst_7 نامید و در همین زمان قصد نمود یک شرکت مکمل قضایی بسازد .این شرکت با نامEvogen مطرح می‌شود و اکنون در بیشتر از ۲۰ کشور نمایندگی‌های فروش را دارد.

بعد از ساخت این شرکت، اشخاص نامداری در عرصه پرورش اندام، هنرمندان و ورزشکارها از رشته‌های گوناگون نزد ایشان رفتند. حاضر شدن این ورزشکارها فقط برای خرید مکمل نبود، به خاطر اینکه هانی رامبد برنامه تمرینی نیز به ورزشکارها می‌دهد.
اکنون از برنامه غذایی هنی رامبد خیلی از ورزشکارهای شناخته شده‌ی بدنسازی دنیا بهره می‌برند.

بیوگرافی هنی رامبد مربی بدنسازی کیست +همسر و خیانت به هادی چوپان

شاگردان هنی رامبد

فیل هیث، جی کاتلر، جرمی بوندیگا از اشخاص نامداری هستند، که برنامه‌ها و مکمل‌های خود را زیر نظارت هنی رامبد دریافت می‌کردند و هانی رامبد و راک هم با یکدیگر همکاری نموده‌اند.

فیل هیث از بهترین شاگردهای وی پرورش اندام بوده است که با یاری هنی رامبد به عنوان قهرمان مستر المپیا برای ۷ سال پیاپی مبدل گردید.

جی کاتلر بدنساز ماهر آلمانی_ آمریکایی هم با مربی گری هنی رامبد بعد از فیل هیث، ۴ مرتبه قهرمان رقابت‌های المپیا شد.

شاید مهمترین شاگرد ایشان که در میان ایرانی‌ها نیز بسیار محبوب می‌باشد، هادی چوپان است، که در سال ۲۰۲۲ به قهرمانی مستر المپیا دست پیدا کرد.

بیوگرافی هنی رامبد

هنی رامبد اینستاگرام خود را در خصوص فعالیت های مربیگری فعال کرده است که در ادامه آدرس صفحه را در اختیار شما همراهان قرار می دهیم.

با آیدی hanyrambod می‌توانید به صفحه اینستاگرام هنی رامبد دسترسی داشته باشید.

روش تمرینی Fst-7

هانی رامبد مبتکر روش تمرینی Fst-7 است. کلمه Fst-7 مخفف عبارت Fascia Stretch Training به‌معنای تمرین کش آمدن فاشیا است و عدد هفت در آخر آن به معنای تعداد حرکات ورزشی برای عضله‌سازی در ست آخر می‌باشد. در این روش تمرینی یک توری سخت از جنس فیبروپلاستیک و کلاژن عضلات را در بر می‌گیرد. این حرکت باعث نگهداری عضلات شده و مانع رشد نامناسب آن‌ها می‌شود. این روش تمرینی برای فیگورگیری‌های بدنسازان طراحی شده‌است و باعث می‌شود تا علاوه بر رشد عضلات، حرکات تمرینی به سبب کشیده شدن عضلات، باعث پاره شدن و شوک به عضلات نشوند.

افتخارات

  • فیل هیث
  • جی کاتلر
  • جرمی بوندی
  • آندره دیو
  • دواین جانسون
  • هادی چوپان
  • درک لانسفورد
  • کریس بامستد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا