بازیگران فیلم و سریال

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس و داستان

بازیگران سریال شهباز سریال تلویزیونی شبکه یک را آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و… تشکیل میدهند.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس و داستان

خلاصه داستان

سریال شهرباز درباره یک دختر جوان نخبه به نام نجوا است که یکی از دوستانش در تصادف فوت میکند اما نجلا که خود از نخبه های رشته برنامه نویسی کامپیوتر است به مرگ دوستش مشکوک است زیر میداند که او قبلا عضو یک گروه هکری مخرب شده است و به همین دلیل این گروه برای مرگ او نقشه کشیدند و تصادف کار انها بوده است از سوی دیگر یک گروه امنیتی برای پیدا کردن هکرهای خرابکار تشکیل شده است که نجوا نیز با آنها همکار میکند تا قاتل دوستش را پیدا کند.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس و داستان

بیوگرافی آرش مجیدی

آرش مجیدی مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی دارد اما کار بازیگری را از تئاتر شروع کرد و توانست با شرکت در کلاس های خصوصی بازیگری میزان تجربیات خودش را افزایش دهد. یکی از همدوره ای های دانشگاهی آرش مجیدی، حامد بهداد بود که می گوید حتی ما شش ماه با هم همخانه بودیم و در دانشگاه آزاد تهران مرکز در چهارراه ولیعصر (عج) درس می خواندیم، حمید گودرزی هم در دانشگاه ما بود.

آرش مجیدی با میلیشیا مهدی نژاد در سال 83 ازدواج نموده و صاحب یک دختر به نام میشا شدند. او گفته است که در سال 1383 با میلیشیا مهدی زاده آشنا شده است و او را بسیار زیاد دوست دارد. ازدواج آرش مجیدی و همسرش در سال 84 انجام شد

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس و داستان

بیوگرافی علیرضا آرا

علیرضا محمدی با نام هنری علیرضا آرا متولد 13 دی 1354 در تهران کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می باشد. در خانواده ای صمیمی و کم جمعیت به دنیا آمده و یک خواهر بزرگتر از خودش به نام مرجان دارد.وی در رشته مهندسی عمران تحصیل کرده است، ولی به خاطر علاقه بسیار به هنرپیشگی خود را به سوی هنر سوق داد. این هنرمند ایرانی یکی از هنرمندان بی حاشیه در عرصه هنر می باشد. پس از دیپلم به دانشگاه رفتم و در رشته فنی مهندسی تحصیل کردم ، منتها به سمت همان چیزی رفتم که از همان بچگی به آن علاقه داشتم، سال 1373 به حوزه هنری رفتم و در کلاس های قصه نویسی آقای «سید جواد جزینی» و خانم «راضیه تجارت» شرکت کردم و کم کم شروع به نوشتن کردم.

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس و داستان

بیوگرافی رضا داودنژاد

رضا داوودنژاد هنرپیشه سرشناس سینما و تلویزیون ایرانی ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شده است. او از سال ۱۳۶۵ فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بازی در سریال متهم گریخت، باغچه مینو و پشت کنکوری ها را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر چند سالی است که با غزل بدیعی ازدواج کرده و متاهل است. در قسمت زیر عکس جدید رضا داوود نژاد در خارج از کشور را قرار داده ایم.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

اسامی بازیگران سریال اکتور

بیوگرافی بازیگران سریال مترجم

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس و داستان

بیوگرافی میلاد میرزایی

میلاد میرزایی متولد سال ۱۳۶۹ در شهر زیبای بابل است فرزند سوم خانواده است و یک خواهر بنام فاطمه و یک برادر بنام محمد دارد که همگی طرفدار تیم استقلال هستند و خودش نیز از دوآتیشه های این تیم می باشد

میلاد میرزایی در دوران کودکی لکنت زبان داشته و خودش می گوید : من در بچگی لکنت زبان داشتم و این موضوع باعث شد رو به تنهایی بروم تا اینکه روزی به شکل اتفاقی سوار یک تاکسی شدم که پیرمردی نیز در آن تاکسی بود
آن پیرمرد به من پیشنهاد داد برای بهتر شدن لکنت زبانم به کلاس های تئاتر برم ، این شد که سال ۸۴ در ۱۵ سالگی به کلاس تئاتر استاد ابوالحسنی رفتم

بیوگرافی بازیگران سریال شهباز با نقش و عکس و داستان

بیوگرافی مهدخت مولایی

مهدخت مولایی در فیلم ها و سریال های موفقی ایفای نقش کرده است که از آن جمله می توان به فیلم ویلایی ها و فیلم تلویزیونی دختر و فیلم سورنجان اشاره کرد. در فیلم ویلایی ها به کرگردانی منیر قیدی در کنار بازیگرانی همچون طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان و ثریا قاسمی ایفای نقش کرد. بازی خوب و درخشان او در این فیلم نظر اهلی سینما و فیلم سازان را به خود جلب کرد.

در فیلم سورنجان در کنار میلاد کی مرام، بهدخت ولیان و امیر بهادر اورعی ایفای نقش کرد و در فستیوال های بین المللی هم به نمایش درآمد. این فیلم در جمهوری چک فیلمبرداری شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا