بیوگرافی

بیوگرافی حجت الاسلام عبدالرضا محمودی امام جمعه شیراز کیست

بیوگرافی حجت الاسلام عبدالرضا محمودی امام جمعه شیراز کیست

اینجانب عبدالرضا محمودی در اوائل آذر ماه دوسال قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در یک خانواده مذهبی در روستای شیبرم از توابع شهر بردخون استان بوشهربه دنیا آمدم.

از قبل از دبستانم و زادگاهم جز شبهی یادم نمی آید ،چشم باز کردم در ساحل زیبای روستای اولی جنوبی قدم میزدم. از یکسال قبل از ورود به دبستان در این روستا ساکن شدیم و در همانجا سال بعد وارد دبستان شدم و دوران شیرین دبستان را در همان روستا و مدرسه کوچک گذراندم .شوق تحصیل در راهنمایی و دبیرستان مسیر روستا تا شهر که هر روز باید طی می شد و اکثر اوقات پیاده را آسان میکرد .

بیوگرافی حجت الاسلام عبدالرضا محمودی امام جمعه شیراز کیست

بیوگرافی حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی در خطبه‌های نماز جمعه شیراز با تاکید بر اخلاق اجتماعی افزود: اخلاق هم بعد فردی و هم اجتماعی دارد که اولین مورد اخلاق اجتماعی رعایت قوانین است.

وی ادامه داد: قوانین، آداب و رسوم هر جامعه‌ای قالب رفتاری یک جامعه را شکل می‌دهد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: وقتی مردم خود را ملزم به رعایت قوانین و اخلاق جامعه دانستند مسیر سعادت آن جامعه هموار می‌شود و بر همین اساس تمام مراجع اعلام کردند که رعایت تمامی قوانین جمهوری اسلامی واجب است.

وی با بیان اینکه اعمال مسئولان بر فرهنگ سازی جامعه تأثیر مستقیم دارد، گفت: صله ارحام و ارتباط با خویشاوندان نیز در مسیر فرهنگ سازی و اخلاق اجتماعی در جامعه بسیار اثرگذار است.

بیوگرافی حجت الاسلام عبدالرضا محمودی امام جمعه شیراز کیست

محمودی در ادامه از حضور گرم مردم و اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال قدردانی کرد و افزود: این حضور نشان از ایستادگی، پایبندی و تجدید میثاق با آرمان‌ها و ارزش‌های ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت شیراز اظهار کرد: مردم به همه ارکان نظام جمهوری اسلامی از ریاست جمهوری، شوراها، مجلس و حتی تعیین رهبری نظام در قالب رای دادن به نمایندگان خبرگان رهبری رای داده و گزینه اصلح را انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: کشور ما اکنون در عرصه بین المللی به عنوان کشوری مقتدر معرفی شده که این زمینه‌ساز پیشرفت‌های علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: همه مردم باید در انتخابات مشارکت کرده و در پای صندوق رای حاضر شوند و برای انتخابات تبلیغ کنیم.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ امام جمعه موقت شیراز اضافه کرد: حضور جوانان پای صندوق های رای باید باشکوه باشد زیرا ما وارث ایثار جانبازان و نگاه‌های منتظر مادران شهدا هستیم،کسانیکه بعضی‌ها شان پای رفتن به محل رای گیری نداشتند و اقوام و خویشان آنها را کول کرده و به محل رای گیری می آورند.

وی در ادامه با بیان اینکه اخیرا رژیم اسراییل اعلام کرده که آماده حمله به رفح است، گفت: نوار غزه به پنج استان تقسیم می شود که بخشی از آن رفح با جمعیت حدود ۳۰۰ هزار نفر و وسعت ۶۴ کیلومتر مربع است و اخیرا با حمله اسراییل به غزه ۹۰۰ فلسطینی نیز به رفح رفتند و اکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در این محل ساکن هستند.

بیوگرافی حجت الاسلام عبدالرضا محمودی امام جمعه شیراز کیست

امام جمعه موقت شیراز با بیان اینکه اکنون نفع اسراییل در تداوم جنگ است،گفت: اعلام آتش بس دائمی با اعلام شکست رژیم غاصب اسرائیل همراه خواهد بود و امید داریم این نقشه شوم به یاری خداوند نقش بر آب شود.

وی با اشاره به عظمت ماه شعبان ادامه داد: یکی از امتیازات اسلام مناسبت‌ها و میلادها است و مناجات شعبانیه در این ماه سفارش شده است.

محمودی در خاتمه اعلام کرد: روز ۱۱ شعبان روز میلاد علی اکبر(ع) و روز جوان نامگذاری شده و طی هفته پیش رو نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای پزشکی کشاورزی و فنی مهندسی در دانشگاه شیراز برپا خواهد شد که نشان از غرور ملی دارد و مردم را به بازدید از این نمایشگاه دعوت می‌کنم.

رئیس حوزه علمیه شیراز

به گزارش روابط عمومی حوزه علمیه استان فارس، طی حکمی از سوی آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه ، سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر و دکتر ایمانیه استاندار، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا محمودی مسئول قرارگاه جهاد تبیین استان فارس شد.

همچنین حجت الاسلام بهرامی نسب رئیس سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون فارس به عنوان دبیر این قرارگاه معرفی گردید.

این حکم توسط سرهنگ کشکولی نژاد معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس طی مراسمی به حجج الاسلام محمودی و بهرامی نصب اعطا گردید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا