بیوگرافی

عباس بابایی شهردار سمنان کیست +بیوگرافی و عکس

عباس بابایی شهردار سمنان کیست

عباس بابایی یکی از مدیران شهرداری سمنان میباشد که نزدیک به 5 ماه به عنوان سرپرست شهرداری سمنان فعالیت دارد او دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری بوده و در شهرداری های شهره های مختلف سابقه فعالیت دارد و از این نظر از مدیران بسیار با تجربه است.

عباس بابایی شهردار سمنان کیست

بیوگرافی

عباس بابایی متولد دهه پنجاه است و دارای دکترای برنامه‌ریزی شهری میباشد و در کارنامه خود سالهای زیادی به عنوان مدیر در شهرداری های مختلف فعالیت داشته است و در این زمینه تجارب بسیار زیادی دارد.

عباس بابایی در تاریخ ۲۷ فروردین ماه سال جاری به عنوان رئیس شهرداری سمنان انتخاب گردید و سید علی مرتضی نژاد از این شغل اخراج شد.

دلیل اخراج سید علی مرتضی نژاد از مدیریت شهرداری سمنان معلوم نیست و تنها بیان شده است که با ۵ رای این فرد به واسطه شورای شهر سمنان برکنار گردید و عباس بابایی به عنوان سرپرست جایگزین وی شد.

همچنین بببنید:

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست +عکس

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس

بیوگرافی ادا قادری کیست از فیلم خراب تا فرار با جمال مبارز

بیوگرافی مهدی ظهوری مجری تلویزیون کیست

عباس بابایی شهردار سمنان کیست

بیان شده است که ایشان در رشته برنامه‌ریزی شهری تحصیل کرده است و مدرک خود را تا مقطع دکترا در همین رشته دریافت کرده است. همچنین چندی به عنوان رئیس منطقه ۱ شهرداری سمنان مشغول به کار بوده است.

عباس بابایی شهردار سمنان کیست

سوابق

از سایر فعالیت‌های ایشان می‌توان: ریاست سازمان پارک‌ها و فضای سبز سمنان را نام برد.

عباس بابایی به عنوان معاون اداری و مالی منطقه ۲ نیز فعال بوده است.

ایشان در پرونده کاری خود مدیریت مرکز علمی و کاربردی سازمان فرهنگ اجتماعی و ورزشی شهرداری را بر عهده داشته است.

حواشی

در تاریخ شهریور ماه سال جاری حواشی بسیاری در شبکه‌های اجتماعی درباره عباس بابایی ایجاد شد، که اسم وی را در فضای مجازی پررنگ نمود.

در مورد جزئیات این حواشی نمی‌توان نظر داد و بایستی به انتظار بنشینیم تا رسانه‌های رسمی در مورد آن گفتگو نمایند.

در چند روز گذشته شبکه‌های معاند سعی بسیاری برای بد نام نمودن بعضی افراد نموده‌اند و همینطور برای آقای عباس بابایی حاشیه ساز شده است و هنوز راست و دروغ آن معلوم نمی‌باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر در رقابت بین نامزدهای پست شهرداری، حسین موسوی با کسب اکثریت آرای اعضای شورای شهر سمنان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد. وی توانست پنج رأی از هفت رأی اعضای شورای شهر سمنان را به دست بیاورد.

حسین موسوی سابقاً نیز شهردار سمنان بود و حالا مجدداً به این سمت برگزیده شده است.

وی همچنین شهرداری بومهن، شهرداری ملارد، عضو شورای اسلامی شهر و رئیس شورای شهرستان سمنان را نیز در کارنامه خود دارد.

عباس بابایی و کوروش حصیرباف در کنار مهدی صمیمیان دیگر گزینه‌های شهرداری سمنان بودند.

مراسم معارفه

به گزارش خبرفوری انتخاب شهردار منتخب سمنان شامگاه سه‌شنبه طی سه مرحله برگزار شد و در نهایت، بعد از سه مرحله رای‌گیری، موسوی با پنج رای در مقابل ۲ رای مهدی صمیمیان شهردار منتخب سمنان شد.

عباس بابایی و کوروش حصیرباف دیگر گزینه‌های مسند شهرداری سمنان بودند که به ترتیب در مراحل اول و دوم رای گیری از گردونه رقابت خارج شدند.

موسوی از اعضای شورای اسلامی شهر سمنان است که به عنوان شهردار منتخب معرفی شد و طبق قانون، اولین عضو علی‌البدل به عنوان عضو دیگر شورای شهر جایگزین وی خواهد شد.

مهدی خراسانیان با ۹ هزار و ۵۸۹ رای، مجید نظری با هشت هزار و ۸۰۵ رای، رضا صباغیان باپنج‌هزار و ۸۶۰ رای، علی همتی با پنج‌هزار و ۶۶۳ رای، حسین گل‌هاشم با پنج هزار و ۵۹۲ رای، عباس‌علی طالب‌بیدختی با پنج‌هزار و ۱۰۲ رای و حسین موسوی‌دلازیانی با چهار هزار و ۸۸۲ رای اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سمنان هستند.

همچنین افرادی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سمنان معرفی شدند که به ترتیب منصور صبیری با چهار هزار و ۸۵۶ رای، محمدجواد حافظی با چهار هزار و ۷۵۹ رای، رضا ابوالخیریان با چهار هزار و ۵۱۱ رای، جواد عالمی با چهار هزار و ۵۵ رای و عباس آلبویه با چهار هزار و ۵۴ رای را شامل می شود.

پیش از این سید علی مرتضی‌نژاد شهردار سمنان بود که پس از استیضاح و برکناری از سوی اعضای شورای اسلامی شهر سمنان، عباس بابایی سرپرست شهرداری سمنان شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا