بیوگرافی

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر و فرزندان + اینستاگرام

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر و فرزنذانش + اینستاگرام  حسن یزدانی کشتی گیر محبوب مردم ایران زندگی خصوصی و ناگفته اش را در این صفحه مشاهده فرمایید.

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر

حسن یزدانی که در پنجم دی ماه ۱۳۷۳ به دنیا می آید در وزن ۸۶ کیلوگرم در کشتی آزاد فعالیت می کند دارنده مدال های گوناگون و متعددی می باشد او دارای مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو در ۷۴ کیلوگرم و دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توکیو در دسته ۸۶ کیلوگرم نیز می باشد حسن یزدانی با وزن ۸۶ کیلوگرم و قد یک و هشتاد و یک در این مسابقات حاضر می شود. حسن یزدانی دانشجوی دانشگاه سما دانشگاه آزاد در قائمشهر می باشد و دارای مدرک کارشناسی مدیریت می باشد.

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر

حسن یزدانی کشتی گیر قهرمان و سلحشور جویباری کشتی کشورمان روز پنج شنبه بیست و چهارم شهریور ماه ۱۴۰۱ به مصاف حریفان خودش میرود حسن یزدانی و دیوید تیلور سرشناس آمریکایی‌اش درصورت صعود هر دو ورزشکار به فینال رقابت ها بیست و پنجم شهریور ۱۴۰۱در دلگارد صربستان در مقابل همدیگر در فینال قرار می گیرند.

همچنین ببینید : بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر + عکس

حسن یزدانی در بین مردم ایران بسیار محبوب و دوست داشتنی میباشد یکی از نابغه های کشتی آزاد ایران می باشد و در تمام مسابقه های خودش بسیار خوب ظاهر شده است و همیشه در روی سکو های مسابقات آسیایی المپیک و جهانی آن قرار گرفته است و کارنامه درخشانی نیز دارد.

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر

این پهلوان هیچگونه حاشیه و به طور متمرکز بر روی کشتی خودش فعالیت می کند و تلاش خود را برای رسیدن به اهداف انجام میدهد حسن یزدانی از کشتی گیران آزاد کار ایرانی که توانست مدال طلای المپیک را نصیب خودش بکند پودر بن رتبه بندی کشتی گیران و آزاد در رتبه هفتم قرار گرفته است و با سن کمش می تواند آینده درخشانی برای کشتی آزاد ایران رقم بزند.

همچنین ببینید : همسر اول و دوم کارلوس کی روش کیست و عکس

 

حسن یزدانی که در یک خانواده شش نفره به دنیا می آید دارای سه برادر می باشد پدر حسن یزدانی خود نیز در رشته کشتی فعالیت داشته است و کشتی گیر سنتی کار می باشند حسن یزدانی در گیل خوار ان در شهرستان جویبار زندگی می کند در مورد مردم شهرش می‌گوید آنها برای قهرمانان احترام بسیاری قائل می باشند و آنها را بسیار دوست دارند.

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر

 

حسن یزدانی که از کودک برای تماشای مسابقات کشتی در ورزشگاه حضور پیدا می‌کرده و ب کشتی علاقه زیادی داشته است حسن یزدانی مجرد است و قصد ازدواج در حال حاضر ندارد.

بیوگرافی حسن یزدانی کشتی گیر و همسر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا