خبر ورزشی

بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی داوران زن جام جهانی 2022 قطر + عکس و اینستاگرام سه داور زن که در جام جهانی سوت میزنند را در این صفحه دنبال کنید.

بیوگرافی داوران زن جهام جهانی 2022 قطر

بیوگرافی داوران زن جهام جهانی 2022 قطر

سالیما موکانسانگا ا رواندا و یوشیمی یاماشیتا از ژاپن و استفانی فرا پارت از فرانسه اولین زنانی هستند که در تاریخ ۹۹ ساله رقابت‌های جام جهانی شانس این که بتوانند حداقل یک بازی را در جام جهانی مردان قضاوت کنند را دارند سه کمک داور زن دیگر نیز به این سه داور اضافه می‌شوند.

بیوگرافی داوران زن جهام جهانی 2022 قطر

کارن دیاز مدینا از کشور مکزیک و نوزا بک از کشور برزیل و کاترین نسبیت از کشور آمریکا کمک داوران این رقابت ها میباشند.

همچنین ببینید : ساعت پخش بازی های ایران در جام جهانی 2022 (انگلیس ، آمریکا ، ولز)

پیر لوئیجی کولینا داور سرشناس و مشهور ایتالیایی که در حال حاضر رئیس کمیته داوران فیفا میباشد می گوید کیفیت برای ما مهمتر از جنسیت است و همچنین امیدوارم که در آینده انتخاب نخبگانی از جمع بانوان برای مسابقات مهم مردان این به صورت یک امر عادی به حساب آید و دیگر این چنین هیجان انگیز نباشد زیرا آنها شایستگی حضور در جام جهانی را دارند و همیشه در سطح های بالا حاضر می‌شوند و این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

بیوگرافی داوران زن جهام جهانی 2022 قطر

آیا این سه داور می توانند سه داور تاریخ‌ساز جام جهانی شوند

استفانی فرا بهارت داور فرانسوی که در رقابت های فوتبال مردان قضاوت های زیادی داشته و او همچنین داوری یک بازی اروپای مردان را که بسیار مهم بود بر عهده داشت او در سال ۲۰۱۹ دیدار سوپر جام لیورپول واولین زنی بود که قضاوت بازی لیگ قهرمانان مردان اروپا میان یوونتوس و دینامو کیف را بر عهده داشت اولین زن قاضی در سال ۲۰۲۱ میشود و در مسابقات مقدماتی جام جهانی مردان دیدار بین هلند و لتونی را قضاوت کرد چلسی را قضاوت کرد.

بیوگرافی داوران زن جهام جهانی 2022 قطر

سالیما موکانسانگا که نام خود را در کتابهای تاریخ فوتبال آفریقا ثبت کرده است اولین زنی می باشد که قضاوت مسابقات جام ملت‌های آفریقا برعهده داشته است دیدار میان زیمباوه و گینه را در حال کمک داورانش زن بودن قضاوت کرد.

همچنین ببینید : بیوگرافی کارلوس کی روش و همسرش و فرزندان

یاماشیتا برای اولین بار دررقابت های لیگ قهرمانان مردان آسیا را در یک دیدار قضاوت کرد او همچنین در جام جهانی زنان ۲۰۱۹ فرانسه کار داوری دو بازی را در کارنامه‌اش دارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا