بیوگرافی

بیوگرافی حسین بیرانوند بازیگر فیلم بیرو + عکس جدید و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی حسین بیرانوند

حسین بیرانوند متولد سال ۱۳۸۲ در بروجرد میباشد او به تازگی در نقش نوجوانی علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو بازی کرده است. او که در فوتبال فعالیت دارد، حالا با بازی در فیلم بیرو (فیلم سینمایی علیرضا بیرانوند) در نقش “علیرضا بیرانوند” نامش بر سر زبان ها افتاده و به مخاطبان معرفی شد.

بیوگرافی حسین بیرانوند فوتبالیست و بازیگر فیلم بیرو + عکس جدید و سوابق

این فیلم که زندگی علیرضا بیرانوند را روایت می کند با رونمایی از اولین سکانسهایش آماده اکران در جشنواره فیلم فجر خواهد شد.

بازیگری که نقش جوانی علیرضا بیرانوند را بازی می کند جوانی به نام حسین بیرانوند می باشد که به نظر می رسد او نیز اهل خرم آباد زادگاه علیرضا بیرانوند است.

بیوگرافی حسین بیرانوند فوتبالیست و بازیگر فیلم بیرو + عکس جدید و سوابق

فیلم سینمایی بیرو

فیلم سینمایی بیرو به فراز و نشیب های زندگی علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی فوتبال ایران می پردازد. این فیلم سینمایی روایتگر ماجرای دروازه بانی او و مهاجرتش از روستا به شهر است. او برای دروازه بان شدن مجبور شد در شهر در منزل عمویش سکونت کند ، عموی او دو دختر داشت و علیرضا عاشق یکی زا آنها شد که برای ازدواج با او با مخالفت عمویش رو به رو شد.

نسبت فامیلی

حسین بیرانوند بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو گفت: من و آقای بیرانوند از یک ایل هستیم اما نسبت خونی نداریم. یک نفر از پروژه عکس من را در لباس ورزشی دیده بود و در نهایت من را در این نقش پذیرفتند. الگوی من در فوتبال علیرضا بیرانوند بود و برای من بسیار سخت بود که نقش الگوی خود را بازی کنم.

بیوگرافی حسین بیرانوند فوتبالیست و بازیگر فیلم بیرو + عکس جدید و سوابق

نکته جالب در خصوص بدل علیرضا این است که نام او حسین بیرانوند است ولی هیچ نسبتی با گلر شماره یک تیم ملی ندارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بدل علیرضا شباهت بسیار زیادی به خودش دارد و او از بین چندین بازیگر ناشناس و انجام گریم‌های مختلف به عنوان بدل بیرانوند انتخاب شده است.

بیوگرافی حسین بیرانوند فوتبالیست و بازیگر فیلم بیرو + عکس جدید و سوابق

ماجرای بازیگر شدن

علت اصلی انتخاب من به عنوان بازیگر نقش علیرضا بیرانون» شباهتی بود که به او داشتم، البته دروازه بان بودن من و تسلط به زبان لری هم در این انتخاب موثر بود. قبل از بیرو فیلمی بازی نکردم و ابتدای کار بسیار سخت بود. اینکه می دانستم ایفای نقش اصلی به عهده من است سختی کارم را بیشتر می کرد. او ادامه داد: زندگی واقعی من خیلی شبیه به زندگی علیرضا بیرانوند بود. بعضی از سکانس ها را فکر می کردم زندگی واقعی خودم است. در کل من بازیگر نبودم و سعی کردم هرچه کارگردان می گوید به درستی انجام و حس را به مخاطب منتقل کنم.

بیوگرافی حسین بیرانوند فوتبالیست و بازیگر فیلم بیرو + عکس جدید و سوابق

اینستاگرام حسین بیرانوند

صفحه رسمی این بازیگر خرم آبادی را با نشانی دنبال کنید تا تصاویر و عکس های شخصی جدید او مشاهده کنید، البته در حال حاضر فالور چشمگیری ندارد، اما بعد از اکران فیلم بیرو حتما به یکی از چهره های معروف سینما تبدیل خواهد شد و تعداد فالورهایش نیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز صعودی خواهد بود.

همچنین ببینید:

بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت کیست

بازیگر نقش علیرضا بیرانوند در فیلم بیرو کیست بیوگرافی

بیوگرافی الناز عبدی بازیگر نقش مینا در فیلم بانک زده ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا