بیوگرافیخبر ورزشی

بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها

بیوگرافی اسلام ماخاچف

اسلام رامازانوویچ ماخاچف رزمی کار اهل روس است او متولد 27 اکتبر 1991 میباشد اسلام ماخاچف در حال حاضر در بخش سبک وزن در مسابقات قهرمانی مبارزه نهایی (UFC)، جایی که او قهرمان فعلی سبک وزن UFC است رقابت می کند.

بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها

سوابق

ماخاچف در سال 2016 با وزن 74 کیلوگرم قهرمان جهان سامبو رزمی شد. او در رده بندی پوند به پوند مردان UFC در رتبه دوم قرار دارد.

ماخاچف که یک قومیت لک بود، در ماخاچکالا به دنیا آمد و در روستای دورافتاده بورشی (در آن زمان بخشی از داغستان اتحاد جماهیر شوروی، اکنون بخشی از جمهوری داغستان، روسیه) بزرگ شد در انجا در سامبوی رزمی آموزش دید و رقابت کرد.

بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها

او در مسابقات سامبو قهرمانی جهان در سال 2016 موفق به کسب مدال طلا شد. اسلام ماخاچف در دیدار پایانی با نتیجه 7 بر 0 بر والنتین بنیشو از بلغارستان پیروز شد.

ماخاچف اولین مبارز خود را در برابر تنگیز خوچوا در سال 2011 انجام داد و در دور اول از طریق KO پیروز شد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

بیوگرافی میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران

بیوگرافی روبرتو تورس فوتبالیست و همسرش

بیوگرافی هری کین و همسر و زندگی خصوصی

ماخاچف در سال 2013 در دومین مبارزه خود برای ارتقاء رتبه خود در مسابقه با منصور برناویی روبرو شد.

ماخاچف در 21 اوت 2013 در مسابقه M-1 Challenge 41 با کمربند سیاه جیو جیتسو برزیلی شکست ناپذیر روبرو شد.

ماخاچف در 17 ژوئیه 2021 در UFC با تیاگو مویسس روبرو شد. او در راند چهارم با ارسال چوک برهنه در این مبارزه پیروز شد.

بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها

ماخاچف قرار بود در 26 فوریه 2022 با بنیل داریوش روبرو شود.

با این حال، در 12 فوریه 2022 گزارش شد که داریوش به دلیل آسیب دیدگی مچ پا از این رویداد کناره گیری کرد و بابی گرین جایگزین او شد. اسلام ماخاچف مبارزه از طریق زمین و پوند TKO در دور اول برنده شد.

همسر و خانواده

اسلام ماخاچف متاهل بوده و دارای سه فرزند میباشد.

بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها

ماخاچف بعد از آخرین مبارزه و پیروزی گفت: «او حریف بسیار سرسختی بود. به یک مبارزه سنگنین نیاز داشتم، زیرا باید بهتر شوم. فکر می‌کردم روی زمین مبارزه با او آسان‌تر باشد، اما این مرد خیلی بهتر شده است. نشان دادم که چرا شماره یک هستم، چه خوشتان بیاید و چه نیاید من در حال حاضر بهترین مبارز جهان هستم».

وولکانوفسکی نیز در پایان مبارزه چنین گفت: «به اسلام تبریک می‌گویم، او احترامی به قدرت کشتی من نگذاشت، اما شاید من هم به ضربات او توجهی نکردم پس عادلانه بود. هیچ اشکالی ندارد که خود را به چالش بکشید. شما اینطور اینکار را می‌کنید و باعث می‌شود که قوی‌تر شوید. امشب کم آوردم، اما اسلام مبارز فوق العاده‌ای است، شاید باز هم این کار را بکنیم».

الکساندر وولکانوفسکی بعد از تماشای مبارزه خود و اسلام ماخاچف مدعی شد که او این مبارزه را برده و ماخاچف را شکست داده، اما داوران به نفع مبارز روسی رأی داده اند. وی در توییتی نوشت: «همین الان مبارزه را نگاه کردم، قاطعانه فکر می‌کنم که راند‌های ۲، ۳ و ۵ را بردم. حیرت زده شدم که دستم بالا برده نشد. بیایید بازی تکراری داشته باشیم، هر جا، هر وقت».

بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها بیوگرافی اسلام ماخاچف (فاینر) و همسرش و فرزندان +عکس و فیلم مبارزه ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا