بیوگرافی

بیوگرافی صدف بیوتی کیست و همسرش +حواشی و عکس

صدف بیوتی کیست

صدف بیوتی یکی از چهره‌های مطرح در شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌رود، که در تاریخ ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۶۸ دیده به جهان گشوده است.

ایشان اصالتاً تهرانی می‌باشد و در رشته شیمی تحصیل کرده است.

بیوگرافی صدف بیوتی کیست و همسرش +حواشی و عکسبیوگرافی صدف بیوتی کیست و همسرش +حواشی و عکس

صدف بیوتی به قدری لوازم آرایشی و گریم را دوست می‌داشت که تحصیلاتش را در رشته شیمی دنبال کرد و علاقه بسیار به واکنش‌های شیمیایی در این رشته می‌باشد.

بیوگرافی صدف بیوتی

صدف مسائلی ( بیوتی ) روز 14 تیر سال 68 در تهران به دنیا آمده است ، دارای مدرک لیسانس شیمی از دانشگاه آزاد تهران می باشد ، او به واسطه منتشر کردن کلیپ های آموزش آرایشگری معروف شده است .

به خاطر همین از سنین نوجوانی علاقه داشته که یک کارخانه تولید لوازم آرایشی داشته باشد، ولی پس از اتمام تحصیل خود به کشور آمریکا سفر کرد و تحصیلاتش را در رشته پرستاری دنبال کرد.

بیوگرافی صدف بیوتی کیست و همسرش +حواشی و عکس

وضعیت ازدواج

صدف بیوتی در متاهل می‌باشد و در سال ۱۳۹۶ با شخصی به اسم علی ازدواج نمود، که همواره در شبکه‌های اجتماعی از ایشان بسیار تعریف می‌کند و مدعی می‌باشد که همسر وی در تمام عرصه‌ها پشتیبان او بوده است.

شهرت صدف بیوتی

صدف با یاد دادن آرایشگری توانست که بسیار معروف شود و توجه بسیاری از بانوان و اینکه آقایان را مجذوب خود کند.

بیوگرافی صدف بیوتی کیست و همسرش +حواشی و عکس

آموختن سبک‌های گوناگون آرایشگری و منتشر کردن فیلم‌هایی از خود در یوتیوب سبب شده که در دنیا به اوج شهرت دست پیدا کند.

محبوب شدن در اینستاگرام

صدف بیوتی در فضای مجازی بسیار زود موفق شد که محبوب شود و دنبال کننده‌های بسیاری را به دست آورد.

آموزش‌های آرایشگری وی سبب شده در فضای مجازی دنبال کننده‌های بسیاری کسب کند و اینکه به عنوان مدلینگ نیز در فضای مجازی مشغول به کار است.

بیوگرافی صدف بیوتی کیست و همسرش +حواشی و عکس

موثرترین اینفلوئنسر دنیا در سال ۲۰۱۹

یکی از فعالیت‌های موفق صدف بیوتی منصوب شدن به عنوان موثرترین اینفلوئنسر دنیا به واسطه یکی از معروف‌ترین مجلات اقتصادی آمریکا و دنیا یعنی مجله فوربز می‌باشد.

مجله فوربز در یکی از شماره‌هایش لیستی از بهترین اینفلوئنسرهای دنیا در زمینه لوازم آرایش و زیبایی انتشار نمود که در آن موثرترین افراد در دنیای زیبایی و آرایش را مطرح کرده است.

والدین صدف بیوتی

صدف بیوتی در حال حاضر در سن فرانسیسکو در کشور آمریکا ساکن است و مدت‌هاست که در کنار خانواده‌اش در آمریکا سکونت می‌کند و در آنجا هم ازدواج نموده است.

از والدین این چهره متاسفانه هیچگونه اطلاعاتی در دسترس ما وجود ندارد، ولی گویا والدینش هم در کشور آمریکا ساکن هستند.

ماشین مورد علاقه صدف بنز و همسر ایشان علی بی ام.صدف رنگ نارنجی را بسیار دوست می‌دارد و از هنرمندان به جانی دپ بسیار علاقمند است.

خرید کردن و آرایش کردن جز تفریحات دوست داشتنی ایشان به حساب می‌آید و علی همسر وی درست کردن داریکتون حرفه ای است و همچنین در فوتبال یکی از هواداران تیم رئال مادرید می‌باشد.

همچنین ببینید:

بیوگرافی آرش میراحمدی بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس

کاوه افراسیابی کیست بیوگرافی از ایران تا آمریکا +عکس

بیوگرافی مریم عظیمی هاشمی کیست ماجرای مهاجرت و مدیریت اپل

چندی قبل شایعاتی درباره نسبت خویشاوندی ایشان با رضا مسائلی یکی از مدیرهای وزارت بهداشت در شبکه‌های اجتماعی انتشار گردید. که بیان شد برادرزاده ایشان می‌باشد.

صدف بیوتی در پاسخ به این شایعه ویدیوی پیگیری سایت وزارت بهداشت را انتشار کرد و افزود که وزیر بهداشت مشاوری با نام خانوادگی مسائلی ندارد و ایشان هر گونه نسبت فامیلی با این شخص را دروغی بیش خواند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا