بیوگرافی

بیوگرافی لیانا شریفیان فرزند محسن شریفیان + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی لیانا شریفیان

لیانا شریفیان، متولد ۱۳۷۷ بوشهر هستم، سوم دبیرستان و در رشته ریاضی فیزیک تحصیل می کنم. ریشه اسم من بوشهری است و این برایم حس خوبی را به همراه دارد.

لیانا شریفیان در مصاحبه ای درباره ساز نی انبان و سبک خود می گوید: «من نی انبان می نوازم؛ ساز بادی و محلی که اخیرا به نام استان های بوشهر ، هرمزگان ، خوزستان و کرمان نیزثبت ملی شده است. اینطور نیست که کمتر کسی این ساز را بشناسد ؛ اکثر مردم سرزمینم با نوای این ساز آشنایی دارند. به نظر من موسیقی محلی و ساز نی انبان بایستی به سمت علایق مردم حرکت کند! درست است که مردم ما نسبت به سبک پاپ کشش بیشتری دارند اما ساز نی انبان نیز می تواند با سبک پاپ تلفیق شود! نمونه ی آن را در آلبوم ” دینگو مارو ” ی پدرم می بینید! یا ترک های اخیری که منتشر شده است؛ نی انبان با کمانچه ، گیتار الکتریک ، پیانو و دی جی تلفیق شده است که پیشنهاد میک نم گوش بدهید.

بیوگرافی لیانا شریفیان فرزند محسن شریفیان + عکس و اینستاگرام

سبک موسیقی مورد علاقه من از کودکی بندری بوده است! نوایی که همیشه در گوشم نجوا می کرده است. بزرگ تر که شدم موسیقی های بیشتری گوش دادم. البته سبک پاپ را نیز دوست دارم و به دلیل همکاری ام با گروه های سنتی ، به سازهای سنتی نیز علاقه مند شدم. در سازهای کلاسیک، ساز پیانو را به شدت دوست دارم و معتقدم بسیار آرامش بخش است. اعتراف می کنم سبک راک و رپ را دوست ندارم!».

بیوگرافی لیانا شریفیان فرزند محسن شریفیان + عکس و اینستاگرام

علاصه به موسیقی

لیانا شریفیان میگوید یک جنین زمانی که در شکم مادر قرار دارد می تواند موسیقی را حس کند، این اتفاق برای من هم نیز افتاده چرا که پدرم از قبل تولد من نیز فعالیت موسیقیایی داشته بنابراین این فعالیت ها بسیار در علاقه من به این نوع موسیقی تاثیر گذار بوده است. از بدو تولد و دوران کودکی موسیقی همواره در خانه ما جریان داشت، نوای ساز پدرم را  می شنیدم و طبعا علاقمند شدم. هم اکنون نیز این ساز رابسیار دوست دارم و قصد دارم فعالیتم در این زمینه بیشتر شود.

بیوگرافی لیانا شریفیان فرزند محسن شریفیان + عکس و اینستاگرام

اول دبستان در آموزشگاهی در تهران جلسات متعددی را  نزد سامان احتشامی پیانو آموختم،  ولی بنا به دلایلی ادامه ندادم، هم اکنون نیز قصدر دارم تمرکزم را بر روی ساز نی انبان بگذارم که بتوانم آن را به درجه عالی برسم. شاید بعد از آن پیانو را ادامه دادم ولی در حال حاضر ساز اصلی من نی انبان است.

سوابق

لیانا شریفیان در مصاحبه ای درباره ساز نی انبان و سبک خود می گوید: ” من نی انبان می نوازم؛ ساز بادی و محلی که اخیرا به نام استان های بوشهر ، هرمزگان ، خوزستان و کرمان نیزثبت ملی شده است. اینطور نیست که کمتر کسی این ساز را بشناسد

بیوگرافی گلسا شمسی پور دختر ۸ ساله شهرکردی

بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی

اکثر مردم سرزمینم با نوای این ساز آشنایی دارند. به نظر من موسیقی محلی و ساز نی انبان بایستی به سمت علایق مردم حرکت کند! درست است که مردم ما نسبت به سبک پاپ کشش بیشتری دارند اما ساز نی انبان نیز می تواند با سبک پاپ تلفیق شود! نمونه ی آن را در آلبوم ” دینگو مارو ” ی پدرم می بینید! یا ترک های اخیری که منتشر شده است؛ نی انبان با کمانچه ، گیتار الکتریک ، پیانو و دی جی تلفیق شده است که پیشنهاد میک نم گوش بدهید.

بیوگرافی لیانا شریفیان فرزند محسن شریفیان + عکس و اینستاگرام

پدر و مادر

در اصل آشنایی پدر و مادرم در تئاتر اتفاق افتاده است، مادرم بازیگر تئاتر و پدرم آهنگساز بوده اند. خانواده مادرم همگی هنرمند هستند بنابراین  کاملا از من حمایت می کنند. من به عنوان تنها فرزند پدر و مادرم هستم پدرم  فرزند پسر ندارد که بدون مشکل این ساز را بنوازد و ادامه دهد با تمام مسایلی که در خصوص اجرا و نواختن خانم ها وجود دارد من بسیار علاقمندم که این راه را ادامه دهم و از حمایت هر دوی آنها نیز برخوردارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا