بیوگرافی

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک کیست جنجال و حواشی خاکسپاری

درمورد زینب مولایی راد، او مادر کیان پیرفلک بوده که در اواخر ابان ۱۴۰۱ در یک حمله مسلحانه بر اثر گلوله جانش را از دست داد. حواشی خاکسپاری و تشییع این پسر ۱۰ ساله مادرش زینب مولایی شعارهای هنجار شکنانه ای سر داد که مورد توجه رسانه های ضدانقلابی قرار گرفت.

وی میگوید هنگامی که از داخل شهر رفتیم به یکباره به سوی ما حمله مسلحانه شد و همسرم به همراه پسرم کیان تیر خوردند.

زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک، کودک ۱۰ ساله ایذه ای است که ۲۵ آبان ماه در جریان حادثه ی تیراندازی و اغتشاشات جان خود را از دست داد خانم مولایی مادر کیان پیرفلک بوده که در اواخر ابان ۱۴۰۱ در یک حمله مسلحانه بر اثر گلوله جانش را از دست داد و حواشی خاکسپاری در فضای مجازی مورد توجه رسانه های بیگانه قرار گرفته است. اما زینب مولایی راد کیست با عکس و بیوگرافی و جنجال تازه وی در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید.

حواشی و جنجال های موجود درمورد زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک و بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیر فلک و همچنین حاشیه ها و جنجال های مربوط به او که در فضای مجازی توجه رسانه های بیگانه را به خود جلب کرده است.

بیوگرافی مادر کیان پیرفلک زینب مولایی راد جنجال و حواشی +عکس

زینب مولایی راد مادر کیان پیر فلک

زینب مولایی راد مادر کیان پیر فلک که بر اثر حمله مسلحانه شلیک گلوله به ماشین انها کشته میشود میباشد.در مراسم تشییع و خاکسپاری کیان کودک ۱۰ساله مادرش شعارهای هنجار شکنانه ای فریاد زد که توجه شبکه های ضد انقلاب را به خود جلب کرد.

بیوگرافی مادر کیان پیرفلک زینب مولایی راد جنجال و حواشی +عکس

ایشان در صحبتهایش گفت هنگام عبور از خیابان به ما حمله مسلحانه کردند که همسر و فرزندم تیر خوردند.گفتنی است که کیان پسر ۱۰ ساله ای بود که با منتشر شدن تصاویر و فیلم هایش در فضای مجازی باعث متاثر شدن بسیاری از کاربران در فضای مجازی شد.

بیوگرافی مادر کیان پیرفلک زینب مولایی راد جنجال و حواشی +عکس

خبر آنلاین نوشت :

طبق اخبار رسیده شده مادر کیان بر این اعتقاد دارد که کیان به وسیله ماموران کشته شده است.او میگوید مامورانی که به ما گفتند برای حفظ امنیتتان به سمت آشوبگران نروید همان ها به ماشینمان تیر اندازی کردند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

حمیدرضا روحی کیست و بیوگرافی حواشی کشته شدن

2کودک بر اثر برخورد با قطار در مرند جان دادند

فیلم اظهارات پدر آیلار حقی در مورد کشته شدن دخترش

آیلار حقی کیست بیوگرافی دختر تبریزی 

شواهد و مدارکی به دست امده چه اشخاصی که در انجا حاضر بودند و چه از طریق فیلم دوربین های مداربسته که قبل وقوع حادثه موتورسوارانی مسلح دوربین ها را از کار انداختن وگفته شده که انها در حال فرار از مرز بازداشت شده اند و این دلیلی برای این است که این حادثه تروریستی بوده است.اما خانم مولایی راد اعلام میکند که ماموران در هنگام دور زدن به ماشینشان شلیک کردند وکیان را انها کشتند.

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک کیست
خبرگزاری فارس نوشت : شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم‌های دوربین مدار بسته که دقایقی قبل از حادثه موتور سوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین‌ها برای از کار انداختن آنها نشان می دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت شده هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا