بیوگرافی

بیوگرافی مونا شناس و عکس های جدید و جنجالی

بیوگرافی مونا شناس

مونا شناس متولد ۲ مهر ۱۳۶۷ در تهران بازیگر سینما، اولین‌بار با نقش‌آفرینی در فیلم سینمایی «خالتور» پا به عرصه سینما گذاشت.

خانوم شناس یک شرکت تبلیغاتی دارد و کار ساخت تیزرهای تبلیغاتی انجام می دهد سال ۱۳۹۳ با مستانه مهاجر در زمینه ساخت تیزر و تدوین همکاری داشت با معرفی خانوم مهاجر به آقا فرح بخش (کارگردان) وارد این حرفه شد.

بیوگرافی مونا شناس و عکس های جدید و جنجالی

سوابق

مونا شناس بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مونا شناس می‌توان به بازیگری در فیلم دشمن زن، فیلم خالتور اشاره کرد.

بیوگرافی ناریمان الصالحی بازیگر عراقی و همسرش +طلاق

بیوگرافی شقایق نوروزی بازیگر و همسرش و طلاق

مونا شناس نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1396 در فیلم خالتور به کارگردانی آرش معیریان بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم دشمن زن، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مونا شناس محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهران غفوریان، علی صادقی، پوریا پورسرخ و سحر قریشی را تجربه کرد.

بیوگرافی مونا شناس و عکس های جدید و جنجالی

مونا شناس در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در آثار مهمی بازی کرده است. او در این سال با بازی در 2 فیلم مهم سینما خود را به مردم معرفی کرد. آثار مهم مونا شناس در این سال، بازیگری در فیلم خالتور به کارگردانی آرش معیریان و فیلم دشمن زن به کارگردانی کریم امینی محسوب می‌شود.

بیوگرافی مونا شناس و عکس های جدید و جنجالی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا