اخبار هنرمندانبیوگرافی

بازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیست بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیست،بیوگرافی و عکس سارا احمدیان یکی از بازیگرانی است که در سریال آتش سرد در نقش آذر ظاهر می‌شود، تصاویر و بیوگرافی را در اینصفحه ببینید.

بازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیست

بازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیست

سارا احمدیان در بیست و پنجم فروردین ماه سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا می‌آیند فارغ التحصیل مقطع کار دانی رشته بازیگری و کارشناسی رشته حسابداری می باشد اونکه الان آن و در حال حاضر به عنوان یک بازیگر به شهرت رسیده است.

بازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیست
سارا احمدیان در رشته‌های تحصیلی بازیگری و حسابداری توانست تحصیلات خودش را به پایان برساند قبل از اینکه وارد رشته بازیگری شود در یک شرکت هواپیمایی و در بیمارستان آسیا و همچنین شهرداری در سمت حسابداری مشغول به کار بود.

شروع فعالیت

سرانجام در سال ۹۳ با بازی در یکی از نقش های اصلی فیلم بندرعباس که کارگردانش آقای شاهین باباپور بود دست به یک تجربه تازه می زند و وارد رشته بازیگری می شود و از سال ۸۹ با فیلم تلویزیونی ستاره های دنباله دار که کاری از حسین قاسمی بود اولین بار تجربه خودش را جلوی دوربین کسب میکند.

همچنین ببینید :

بیوگرافی میترا رفیع بازیگر(نقش الناز در سریال بی همگان) و اینستاگرام

درخشش پژمان جمشیدی در نقش جمال پورشه در سریال آفتاب پرست

بعد از آن در سال ۹۳ با حضور در فیلم بندرعباس در یک نقش اصلی به کارگردانی شاهین باباپور وارد عرصه سینما میشود.به گفته سارا احمدیان بعد از حضور در تجربه های اولیه خود در بازیگری به این رشته به طور جدی علاقمند می‌شود و به کلاس های بازیگری استاد سمندریان می رود و همچنین در همان زمان در رشته بازیگری وارد دانشگاه می شود.سارا احمدیان با بازی در سریال خانه مادری که اولین سریال ساخته شده شبکه امید با همکاری شبکه کرمان می باشد کاری به کارگردانی امین و علی امانی حضور خود را در سال ۹۷ و در نوروز در تلویزیون نشان داد.

بازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیست

بازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیستبازیگر نقش آذر در سریال آتش سرد کیست

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا