بیوگرافی

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی +عکس و حواشی

مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی یکی از کارگردانان نامدار کشورمان وهمچنین وحیده محمدی فر هنرپیشه سینما می‌باشد که در دهه هشتاد متولد شده است وی تنها دختر خانواده می‌باشد.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی +عکس و حواشی

بیوگرافی مونا مهرجویی

مونا مهرجویی اکنون دانش آموز می‌باشد و دو برادر و خواهر ناتنی از ازدواج نخست پدر خود با خانم فریار جواهریان به اسم‌های مریم و صفا نیز دارد.

مونا مهرجویی فرزند سوم داریوش مهرجویی به حساب می‌آید، که با آنان زندگی می‌نموده است.

زندگی شخصی

مونا مهرجویی یک دختر دهه هشتادی که به هنر و علی‌خصوص نقاشی بسیار علاقه دارد این مورد را از پیج صفحه شخصی وی به خوبی می‌توان فهمید.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی +عکس و حواشی

مونا به خاطر زندگی در یک خانواده کاملا هنری تحت تاثیر این فضا قرار گرفته بود. از سویی نیز به خاطر مسافرت‌های همیشگی که داریوش مهرجویی به خارج از ایران داشته، مونا قسمت بسیاری از عمرش را در خارج از ایران سپری کرده است و یک جوان با تفکراتی آنچه در میان جوانان ایرانی است، نمی‌باشد و روحیاتش با سایرین فرق دارد.

قتل پدر و مادرش

قتل پدر و مادر از زبان مونا مهرجویی:

ایشان نخستین شاهد فوت ناگهانی پدر والدین خود در تاریخ ۲۲ مهرماه سال جاری بود، که واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

مونا مهرجویی نخستین فردی بود که با مرگ پدر و مادر خود در منزل روبرو شد. وی در ساعت بیست و ۵۰ دقیقه در تاریخ ۲۲ مهر ماه سال جاری با یک پیامک از سوی پدر برای رفتن به منزل پدر برای شام به منزل باز می‌گردد. در ساعت ۲۲ و ۲۵ دقیقه به خانه پدر خود در کرج می‌رسد، ولی فردی در را باز نمی‌کند و به اجبار با کلیدی که به همراه داشته وارد منزل می‌شود، که به ناگه با پیکر والدین خود روبرو می‌شود.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی +عکس و حواشی

مونا مهرجویی با اطلاع از این اتفاق خیلی زود با پلیس تماس می‌گیردو تیم‌های تخصصی پلیس آگاهی در محل حضور پیدا می‌کنند و تحقیق‌های خود را شروع نموده‌اند.

حواشی

مونامهرجویی در گفتگویی با رسانه‌ها افزود که هنوز در شوک می‌باشد و نمی‌تواند باور کند که والدین خود کشته شده‌اند. ایشان در ادامه افزود که انگیزه قتل والدین را نمی‌داند و امیدوار می‌باشد که پلیس هر چه سریعتر عاملان این جنایت را بازداشت نماید.

داریوش مهرجویی و همسر ایشان با سلاح سردکشته شده‌اند. همسر آقای مهرجویی دو النگو در دست داشته که در پیکر ایشان پیدا نشده و اینکه دو گوشی موبایل هم دزدیده شده است.

بیوگرافی مونا مهرجویی دختر داریوش مهرجویی +عکس و حواشی

هیچ شکایتی از طرف مهرجویی و همسر ایشان در مورد تهدید به قتل ثبت نگردیده بود.

با دقت به پیگیری‌های ابتدایی به نظر قاتل قسمتی از اموال قیمتی خانه داریوش مهرجویی را دزدیده است.
ناصر خاکی دادستان فردیس، بیان نموده که آثار دزدی در منزل بسیار مشهود می‌باشد و حتی طلاهای خانم محمدی فر هم دزدیده شده است.

شواهد نمایانگر این می‌باشد که منزل ویلایی داریوش مهرجویی فاقد هرگونه امنیتی می‌باشد. البته در ورودی دارای دوربین‌های مداربسته بوده است، ولی منزل در برابر بیابان بزرگ و ترک شده بوده و دیوارهای شهرک در کنار منزل ساخته شده بودند، که پشت آنان هم بیابان می‌باشد. پیش از این یورش هم، در منزل آنان پیش از این دزدی شده بود و در طی تقریباً ۱۰ ماهی که قبل‌تر در فرانسه بوده‌اند، در منزل سرقت شده بود. البته گویا خصومت شخصی با خانم وحیده محمدی‌فر همسر مهرجویی هم بوده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی وحیده محمدی فر همسر داریوش مهرجویی کیست +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی داریوش مهرجویی کارگردان و همسرش +آلبوم عکس

ماجرای کامل قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر +عکس

همسر داریوش مهرجویی چند روز پیش از این اتفاق در فضای مجازی در پیج شخصی خود در مورد یورش یک شخص به منزل و تهدید با چاقو توضیحاتی انتشار نموده است.

اطرافیان همسر وی هم مدعی هستند که این حمله امکان دارد با خصومتی شخصی پیشینه داشته باشد که گویا خصومت شخصی را بیشتر می‌کند.

در هر حال رئیس کل دادگستری کرج خبر داده است که هیچ شکایتی در دادسرای پلیس در رابطه با این تهدید به قتل مطرفته و تا به حال هیچ دخالتی از طرف پلیس یا دستگاه قضایی انجام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا