بیوگرافیخبر ورزشی

بیوگرافی مارینا لوس دختر اوسمار ویرا + اینستاگرام و عکس جنجالی

بیوگرافی مارینا لوس دختر اوسمار ویرا

مارینا لوس دختر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس میباشد که دو سال است در تهران زندگی میکند و میگوید ایران را خیلی دوست دارد و طبیعت خیلی خوبی دارد.

بیوگرافی مارینا لوس دختر اوسمار ویرا + اینستاگرام و عکس جنجالی

دوستانم در برزیل همیشه از من می‌پرسند زندگی در ایران چطور است؟ وقتی به اینجا آمدم به خاطر فوتبال آمدم چون می‌دانستم پرسپولیس تیم مهمی است. با وجود شرایط سخت به اینجا آمدم و چنین شرایطی را پذیرفتم. با این حال الان شرایط متفاوت است. همسر و دخترم به اینجا آمده‌اند و عاشق این کشور شده‌اند. آنها دوست دارند اینجا باشد. ایران مثل برزیل و بقیه کشورها مشکلاتی دارد اما باید زندگی کرد و به سبک زندگی بقیه آدم‌ها احترام گذاشت. من با زندگی در ایران هیچ مشکلی ندارم.

بیوگرافی مارینا لوس دختر اوسمار ویرا + اینستاگرام و عکس جنجالی

مشکل مالی، جهانی است و برزیل هم مشکلاتی از این نوع دارد. باید مشکلات را درک کنیم و برایشان راه حل بیاوریم. اگر همه چیز طبق قرارداد پیش برود قطعا شرایط بهتر می‌شود اما ما الان به قهرمانی در لیگ فکر می‌کنیم و در حال حاضر به پول و مسائل این چنینی فکر نمی‌کنیم. الان وقت کسب پیروزی است و مطمئنم که بازیکنان و مربیان تمرکزشان روی همین است. ما هر روز برای پیروزی تمرین می‌کنیم و مطمئنم تا پایان فصل همه چیز حل خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا