بیوگرافی

بیوگرافی نیلوفر فولادی (کیست) +فیلم برهنه و لخت شدن در خیابان در هلند

بیوگرافی نیلوفر فولادی (کیست)  و فیلم برهنه و لخت شدن در خیابان در هلند،زنی که در اجتماعات خارج از کشور برای اعتراض در تجمعات شرکت کرده بود چه کسی است؟ را در این صفحه دنبال کنید.

 

بیوگرافی نیلوفر فولادی (کیست)

بیوگرافی نیلوفر فولادی کیست

چند روز است که فیلم زن برهنه ایرانی که در خیابانهای آمستردام کشور هلند در فضای مجازی دست به دست می چرخد این ویدیو که بازتاب گسترده‌ای را با خود آورده زن برهنه ایرانی را نشان می‌دهد که در حمایت از معترضان داخل کشور خودش را برهنه کرده و شروع به سخنرانی می‌کند این حرکت و جنجال زیادی به پا کرده است حالا به نظر شما پشت پرده این ماجرا چه بوده است با ما و در سایت ما در مورد این زن برهنه و بیوگرافی او همراه شوید.

نیلوفر فولادی نام زنی که در خیابان های آمستردام هلند به صورت برهنه حاضر شده در سال ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمده است نیلوفر فولادی دختری است که در میدان انقلاب روسری خود را از سر بیرون آورده و روی چوب گرفته در آن زمان تصاویر منتشر شده این دختر در رسانه های معاند و ضد انقلاب مورد تمجید و تحسین قرار گرفته بود و از همین طریق توانست پناهندگی خودش را بگیرد و از این موضوع سواستفاده کنند.

بیوگرافی نیلوفر فولادی (کیست)

نیلوفر فولادی که با این کار مورد تایید و تحسین رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته بود توانست پناهندگی خودش را در کشور هلند بگیرد و از این موضوع سوء استفاده های لازم را بکند.نیلوفر فولادی حالا در هر تجمع اعتراضی که در شهرهای اروپا اتفاق می افتد به صورت جریان حاضر شده تا بتواند مورد توجه رسانه ها قرار بگیرد.

پیشنهاد مییکنیم ببینید :

عکس| آیا پدر شروین حاجی پور عضو مجاهدین خلق می باشد؟

فیلم کامل صحبت های حسن عباسی درباره زن و همسران فوتبالیست ها

برخی از کاربران اعتقاد بر این دارند که نیلوفر فولادی با این حرکات قصد سوء استفاده برخی ها را برای اعتراضات از از جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی نشان دهد و مشخص است که شعار زندگی آزادی برای آنها هدفی به جز عریان شدن و برهنگی کامل ندارد البته برخی دیگر از کاربران به عدم برهنگی کامل فولادی اشاره کردن و آن را به خاطر وجود قوانین پوششی که در هلند میباشد دانستند که در تناقض با خواسته امسال نیلوفر فولادی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا