بیوگرافی

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست +عکس اعدام

شهلا جاهد کیست

شهلا جاهد همسر صیغه‌ای ناصر محمدخانی در تاریخ سال ۱۳۴۸ به دنیا آمده بود و در سنین نوجوانی بسیار تیم پرسپولیس و ناصر محمدخانی را دوست می‌داشت و پس از چندی همسر صیغه‌ای ایشان گردید.یک رابطه که سبب قتل لاله سحرخیزان همسر دائمی ناصر محمدخانی گردید.  متهم این قتل شهلا جاهد همسر صیغه‌ای ناصر محمدخانی مطرح گردید.

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +عکس

شهلا در دادگاه به قتل لاله اعتراف نمود ولی بعدها گفت که ناصر محمدخانی به ایشان افزوده که اگر قتل را به گردن بگیری خودم رضایت می‌دهم تا آزاد بشوی اما پس از اینکه قتل را به گردن گرفتم سر قولش نماند و در آخر در تاریخ آذر ماه سال ۸۹ حکم اعدامش صادر گردید.

بیوگرافی کامل شهلا جاهد

شهلا جاهد در تاریخ سال ۱۳۴۸ چشم به جهان گشوده است. ایشان زمانی که نوجوان بوده علاقه خاصی به ناصر محمدخانی پیدا کرده و پس از مدتی همسر صیغه ای ایشان شده است. رابطه‌ای که در پایان به قتل لاله سحرخیزان همسر رسمی ناصر محمدخانی منجر گردید.

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +عکس

متهم این قتل شهلا جاهد بیان شده است و وی به قتل خود اعتراف نموده است. یک اعتراف بسیار عجیب و پر از شبهه.
شهلا در دادگاه افزود بود که شب قبل از اتفاق در منزل لاله پنهان شده است. منزل دوبلکس گل نبی. در بازجویی‌های اول مدعی شده بود که من لاله را به قتل رساندم، اما در اعتراف دیگر افزوده بود شب پیش از قتل در منزل لاله مخفی شده بودم، ولی صبح قبل از اینکه از آنجا بروم مشاهده کردم دو مرد آمدند و لاله را به قتل رسانیدند،به خاطر همین صحنه قتل را با همه‌ی جزئیات آن می‌دانستم، در پایان حکم اعدامش در سحرگاه چهارشنبه ۱۰ آذر ماه سال ۸۹ صادر گردید.

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +عکس

ماجرای قتل

ایشان همسر صیغه‌ای ناصر محمدخانی فوتبالیست اسبق تیم ملی کشورمان می‌باشد.

۱۰ سال قبل همسر رسمی ناصر محمدخانی کشته می‌شود و پیکان‌های اتهامات به سوی شهلا جاهد همسر صیغه‌ای ناصر محمدخانی می باشد به خاطر همین ایشان دستگیر شد، اما در اعتراف‌های خود افزود که جرم وی عاشقی بوده و هیچ فردی را نکشته است و هیچ مدرکی نیز بر علیه ایشان نمی‌باشد.

شهلا جاهد تا مدت‌های بسیار در بازداشتگاه اداره آگاهی را سپری کرد و تایید می‌نمود که هیچ فردی را نکشته است.

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +عکس

دیدار مشکوک با ناصر محمدخانی در بازداشتگاه

ولی یک دیدار در بازداشتگاه داستان را کاملاً بر ضد ایشان متغیر داد.

پس از دیدار با ناصر محمدخانی به قتل خود اعتراف نمود. پس از چندی در مورد این ملاقات با ناصر محمدخانی افزود: که ناصر به من افزوده که یک ماه دیگر سالگرد فوت لاله همسر من است و اگر تو اعتراف نکنی پلیس قتل را به گردن من می‌اندازد. ناصر از من درخواست کرد که قتل را به گردن بگیرم تا آبروی وی در میان مردم و رسانه‌ها حفظ شود.

شهلا در ادامه افزوده بود که ناصر محمدخانی قول داده که حتماً تمام سعیش را می‌کند تا رضایت والدین لاله را بگیرد.

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +عکس

حکم اعدام شهلا جاهد

شهلا جاهد در پایان افزود: من نمی‌توانستم که فردی که انقدر دوستش دارم را اینطور حقیر مشاهده کنم، به همین دلیل به قتل را گردن گرفتم.

شهلاجاهد پس از اعتراف کردن قتل لاله صحنه قتل را نیز بازسازی نمود، البته که آدرس‌ها و صحبت‌هایشان به آن صورت که باید نبود و پرونده قتل پر از شک و شبهه بود.

برای مثال تعداد ضربه‌های چاقو و نحوه ضربه به پیکر و نبودن هیچگونه پارگی لباس مقتول در حین کشف جسد و کشف ۲ ته سیگار در محل جنایت که به واسطه اداره تشخیص هویت جمع آوری نشده بود تا برای انجام دادن آزمایش‌ها یا سایر موارد آزمایشگاهی فرستاده شود، که در دیدار دوباره ته سیگارها دیده شد و برای تشخیص هویت فرستاده گردید.

موضوع دیگر گاوصندوق و پیدا نشدن طلا و جواهرات وی بوده است و از تمامی شاخص‌تر نبودن آلت قتاله بود.

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +عکس

نقش ناصر محمدخانی در صادر شدن حکم شهلا جاهد

بسیار جالب می‌باشد که ناصر محمدخانی هم در حکم پایانی خیلی موثر بود. ایشان که افزوده بود شهلا جاهد از من خواسته بود، قتل را به گردن بگیرم ادعا کرد که شهلا با استفاده از کلیدی که از منزل من برداشته به طور پنهانی به منزل آنان می‌رفته و از پنجره بهار خواب درون اتاق را مشاهده می‌نموده و صبح روز پس از آن که یکدیگر را مشاهده می‌کردند وی همه‌ی جزئیات آن شب را برای به او بازگو می‌کرده و بیان می‌نمود: به من الهام می‌شود، من در خواب این چیزها را مشاهده کرده‌ام!

همچنین ببینید

بیوگرافی ناصر محمدخانی و همسر اول و دوم و اعدام زن صیغه ای +عکس

بیوگرافی لاله سحرخیزان همسر ناصر محمدخانی کیست +عکس

بیوگرافی ادا قادری کیست از فیلم خراب تا فرار با جمال مبارز

بیوگرافی سیما ثابت مجری ایران اینترنشنال و همسرش کیست + جنجالها

ناصر محمدخانی بیان می‌کرد: ولی یک شب به ایشان مشکوک شدم و به سوی پنجره بهار خواب که همواره بسته بود، رفتم و بسیار حیرت زده شدم که پنجره باز می‌باشد، متوجه شدم کار شهلا می‌باشد و شب‌ها به طور پنهانی از آنجا صحبت‌های من و همسر لاله را گوش می‌دهد.
با همه‌ی ابهامات و شبهه‌ها و نواقص پرونده شهلا جاهد در تاریخ دهم آذر ماه سال ۸۹ اعدام گردید.
از طرف دیگر نداشتن دقت به نظر پزشکی قانونی درباره جسد نیز موضوعی بود، که یکی از شبهات به حساب می‌آمد.

همبندی‌های وی درباره شهلا جاهد بیان نمودند که اصلاً یک زندانی جنجالی نبوده و خیلی شباهت با فردی که دارد ترحم می خرد تا زنده بماند نبوده و همیشه خوش اخلاق و خوش برخورد در زندان بود. ایشان به همان صورت مهاجم رفتار نموده، از خشم مقابل هم بندی هایش تا در افتادن با زندانیان….، ولی تقلا نموده که زنده بماند.هیچ فردی با قتل همدلی ندارد، با قاتل نیز ندارد و نمی‌داند اگر در دهه ۸۰ که داستان این قتل تیتر مجلات بود داستان سو نمودن مردان فریبکار بود آیا گزینه شهلارا میتوان قتل دانست یا خیر؟

بیوگرافی شهلا جاهد همسر صیغه ای ناصر محمدخانی کیست و اهل کجاست +عکس

یا نه برای مثال می‌رفت در شبکه‌های اجتماعی افشاگری می‌نمود و اکنون لاله سحرخیزان زنده بود.

یک امتحان در روانکاری جنایی می‌باشد که تا اندازه‌ای اثبات می‌نماید هر فرد به چه اندازه ممکن است که دست به جنایت بزند. ولی قبل از هر جنایتی اوضاع پیشاجنایی می‌باشد، آنجا که انگیزه‌ها صورت می‌گیرد و شهلا به خاطر اعتراف اول خود بسیار قتل را در سر خود اجرا نموده…. به یک علت: حسادت بماند که این حسادت به حق بوده یا ناحق «که من بیان می‌کنم برای زنی که اینطور عاشقانه معشوق خود را می‌پرستد که خود را بر حق دانسته»، ولی مرد این داستان کجا می‌باشد؟

مهدیه گلرو یکی از زندانیان همبند شهلا در مصاحبه ای میگوید یکی از بدترین خاطرات زندگی من اعدام شهلا جاهد است.  در بند زنان زندان اوین یا اندرزگاه 4 با او بودم خواننده ای برای خودش بود، می نشست و می خواند.

‏آهنگ مورد علاقه اش «از آن شبی که برنگشتی» بود. انصافا صدای خوبی داشت با یک غم عجیب که در غروب های دلگیر زندان مثل خنجر به قلب زندانی فرو میرفت. زندان شلوغ و پرهمهمه فقط به خاطر شهلا ساکت میشد! وقتی در هواخوری آواز می خواند و وقتی پای تلفن کارتی زندان شروع می کرد به آواز خواندن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا