بیوگرافی

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و همسرش و ماجرای طلاق و بازداشت + عکس

بیوگرافی هنگامه قاضیانی و همسرش و ماجرای طلاق و بازداشت و عکس این بازیگر معروف را بخوانید.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

خانم هنگامه قاضیانی هنرپیشه مطرح اهل ایرانی در تاریخ سی‌ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۹ در شهر مشهد به دنیا آمده است و اکنون ۴۸ ساله می باشد.ایشان فعالیت هنری اش را در زمینه هنرپیشگی در سال ۱۳۸۰ استارت زده است.او نخستین کار هنری اش را در زمینه هنرپیشگی در سال ۱۳۷۹ با اثر سینمایی سایه روشن ساخته آقای حسن هدایت استارت زده است.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

خانم قاضیانی به غیر از هنرپیشگی در زمینه تئاتر تجارب بسیاری را در بر دارد و نخستین فعالیتش را در زمینه تئاتر با یک نمایش به نام مثل خون برای استیک ایفاء نموده است.

آثار و مجموعه های خانم هنگامه قاضیانی

ایشان در عرصه سینما در آثار های بسیاری حضور داشته است، که آخرین اثری که ایشان در آن حاضر بوده اثر زعفرانیه ۱۴ تیر می باشد، که کارگردانی آن بر عهده سید علی هاشمی بوده است.در این اثر سینمایی کاراکتر میمنت را ایفا نموده است.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

خانم هنگامه قاضیانی در جشنواره های گوناگونی هم توانسته جایزه های بسیاری را به ارمغان آورد، که می‌توان شاخص‌ترین آنان سیمین جشنواره فیلم فجر را نام برد، که توانست سیمرغ بلورین برترین هنرپیشه کاراکتر نخست زن را برای ایفای نقش در روزهای زندگی به نام خود ثبت کند.

نویسندگی و ترجمه

خانم قاضیانی علاوه بر هنرپیشگی در زمینه ترجمه و همچنین نویسندگی دستی بر آتش دارد.میتوان به ترجمه کتاب سرزمین مرد سرخپوش، قانون مرد سفیدپوست و همین که قلم ویلکومب واشبرن نیز اشاره کرد که خود آنان را صورت داده است و همین که ایشان به عنوان داور در جشنواره وارنا در بلغارستان مشارکت نمود.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

همسر و فرزندان هنگامه قاضیانی

خانم قاضیانی متاهل است وحاصل این ازدواج یک فرزند پسر به اسم اشکان نیز است.خانم قاضیانی اکنون با یک فیلم که در شبکه های اجتماعی انتشار شده است کار خوانندگی را دنبال می‌کند.خانم هنگامه قاضیانی بیان می‌کند:زمانی که ۲۸ سال سن داشتم گیر نمودم با اینکه اکنون چهل سال دارم، اما در زمان ۲۸ سالگی گیر کردم، به این معناهمانطور روحیه ۲۸ سالگی را در بردارم و به خاطر همین همیشه با خود در ستیز هستم.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

از نظر من در تقویم سن مهم نمی باشد، اکنون برای چه ۲۸ سال؟ به خاطر اینکه آن زمان روحیه بسیار خوبم را فراموشم نمیکنم، بلوغ روحی ام بود و بسیار عجیب که روح من از این زمان به هیچ عنوان فاصله نمی‌گیرد.نمیدانم برای چه؟ اما این را خوب میدانم که سن، زندگی ما می باشد و زندگی در قلب ما است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم ماجرای بازداشت هنگامه قاضیانی و کتایون ریاحی و دستگیری

بازداشت هنگامه قاضیانی  زن بازیگر چیست و عکس جنجالی

استوری سیاسی هنگامه قاضیانی بازیگر جنجال شد

یک روز یک شخص به من افزود تو بسیار با تخیلات زندگی میکنی، و من در جواب به وی افزودم من تخیلی نمی باشم من همیشه در خاطرم هست و این رشد به معنی تخیل در زندگیم می باشد.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

بعد از مدتها مشاهده کردم یک فیلسوف بزرگ بیان می‌کند که تخیل یادآوری همه‌ی آن چیزها می باشد، که در ذهن من است .من یک زن با ۴۰ سال سن و حال و هوای ۲۸ سالگی خود را کاملا حفظ نموده است،یک بانویی که گویا دو دوره سکونت کرده است، بانوی بیچاره و مفلوکی مشاهده نمیکنم.ایشان نشسته و آخر دنیا را مشاهده می‌کند و با خود بیان می‌کند:تو که میدانی آخر دنیا چه می باشد.هیچ تفاوتی ندارد تابوت تو از یک کشتزار بزرگ عبور کند و یا اینکه از یک خیابان و می‌توان گفت به همین زیبایی.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

زندگی یک شروع و اتمامی دارد که تو در متغیر دادن آن با همه‌ی قدرت و اراده خود نمی توانی هیچ کاری را انجام بدهی.
تهمینه و هنگامه هر دو به این نقطه در زندگی شخصیت دست یافته اند.

یک فرق بین تهمینه و هنگامه می باشد، هنگام اعتقاد دارد که صبر ایوب می‌باشد و نه صبر معیوب به خاطر اینکه صبر معیوب آن شبهی را که از تهمینه مشاهده می‌کنیم ایجاد می‌کند،معیوب تو را خسته و عصبانی می نماید و پرده دری ها در زندگی توهین ها شروع می شود و این به هیچ عنوان خوب نمی باشد، ولی هنگامه با احترام زمانی که به صبر معیوب دست پیدا می کند دست به هیچ کاری نمی زند تا بی احترامی ایجاد نشود.

فعالیتم را با کاراکتر مادر آغاز نمودم

خانم قاضیانی بیان می‌کند در سال ۷۹ فعالیت هنری ام را از سینما و با آقای حسن هدایت استارت زدم من آن زمان در کاراکتر مادر ایفای نقش کردم.این ماجرا جز تقدیر من بود، ولی تقدیری که خود نیز در آن منصوب نمودم.به خاطر این که در دنیا ابعاد مبحثی می باشد، منظور اینکه یک دست تقدیر یک دست منصوب می باشد، که از بین تقدیر ها نیز می‌توان منصوب نمود.

بیوگرافی هنگامه قاضیانی

چیزی که در این مدت ها به سوی من روانه شد کاراکتر مادرانه بود.در واقع خود من در پی آن نمی باشم.هنرپیشگی برای من مانند عشق می باشد و در واقع علاقه مند نیز می باشم که ابعاد گوناگون آن را امتحان و تجارب نمایم.

هنگامه قاضیانی (بازیگر) ضد انقلاب شد +استوری جنجالی در اینستاگرام

۱۰ سال می باشد که اوضاع سینما ضعیف می باشد و فیلم نامه ها ضعیف تر و ما می خواهیم که توجهی به آن نکنیم.
هر فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد بشود می پذیرم و به هیچ عنوان به این توجه نمیکنم که این کاراکتر سن من را زیاد نشان می‌دهد یا چه کاراکتری دارم،همین که فیلمنامه خوب باشد و من جای فعالیت را در آن داشته باشم، برای من با اهمیت می‌باشد.

بازیگر سینما و تلویزیون ایران هنگامه قاضیانی با تفهیم اتهام بازداشت میشود.

دوست دارم برای بانوان بخوانم

این ایام تصمیمات تازه گرفته ام و دوست دارم برای بانوان خوانندگی کنم.به این معنا که فعالیت خود را آغاز نموده ام و اگر مجوز وزارت ارشاد را دریافت کنم این کار حتما خواهد شد، ولی به این صورت نمی باشد که من به عنوان خواننده مطرح بشوم، بلکه هنگامه قاضیانی باشد و بانوان در تالار وحدت دور هم گرد آیند و با یکدیگر آواز بخوانند.با این فعالیت می توانم از یک جای دیگر دلم را با مردم یکی کنم و شاد باشم، که این اتفاق در عرصه موسیقی ایجاد شود.به خاطر اینکه می توانم در شیدایی و عشق ارتباط خوبی دریافت کنم.

هنگامه قاضیانی (بازیگر) ضد انقلاب شد +استوری جنجالی در اینستاگرام

فعالیت دیگراین که در مورد آن فکر می نمایم، آموزش می باشد و علاقه دارم به افرادی که دهه ۶۰ _ ۷۰ می باشند و علاقه مند هستند با من باشند، در یک جایی دور هم گرد آیند و در مورد جهان بینی ها، زندگی روی زمین حرف بزنیم و با این فعالیت قلبم اندکی آرامش می گیرد که فعالیتی را صورت دادم و به این صورت نباشد که من با خود فکر نمایم که چه فعالیتی را صورت دادم.من علاقمند نیستم یک روزی برای خود از کلمه «که چی؟ » استفاده نمایم.

هنگامه قاضیانی (بازیگر) ضد انقلاب شد +استوری جنجالی در اینستاگرام

ماجرای دستگیری

ایشان در تاریخ آبان ماه سال جاری با منتشر کردن یک استوری ضد انقلابی در فضای مجازی بر ضد نظام سر و صدای بسیاری را برپا کرد و مثل اینکه بایستی از هنرپیشگی برای همیشه خداحافظی کند.ایشان در استوری این رژیم را به کشتن بچه‌ها متهم نموده است که بدون تردید برای او حواشی بسیاری را به دنبال دارد.

خانم هنگامه قاضیانی یکی از بازیگران معروف اهل ایرانی که در آثار و مجموعه های بسیاری هنرنمایی نموده است، اکنون با منتشر کردن یک فیلم که در حال خوانندگی می باشد سر و صدای بسیاری را در فضای مجازی بر پا کرده است.ایشان در یک فیلم در حال خوانندگی می باشد، که بعضی از کاربرد های فضای مجازی واکنش جنجالی از خود نشان دادند.اکنون آیا این شروع وی در قالب آلبوم می باشد یا به طور تفریحی هنرنمایی کرده است در ایام آتی معلوم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا