اخبار هنرمندان

استوری سیاسی هنگامه قاضیانی بازیگر جنجال شد + عکس اینستاگرام

هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور با منتشر کردن پستی جنجالی درباره مرگ کیان پیرفلک حاشیه های زیادی برای خودش درست میکند.

هنگامه قاضیانی (بازیگر) ضد انقلاب شد +استوری جنجالی در اینستاگرام

هنگامه قاضیانی بازیگر ضد انقلاب شد

گفته می‌شود هنگامه قاضیانی ضد انقلاب می شود.هنگامه قاضیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشور در صفحه اینستاگرام خود با منتشر کردن یک استوری جنجالی برای کیان پیرفلک باعث شد رسانه های فارسی زبان و ضد انقلاب از ایشان حمایت کنند.

هنگامه قاضیانی (بازیگر) ضد انقلاب شد +استوری جنجالی در اینستاگرام

یکی از بازیگران برجسته و سرشناس ایران می باشد که با منتشر کردن یک استوری به نظام و دولت اتهاماتی وارد میکند.هنگامه قاضیانی مدرک تحصیلی اش را در رشته لیسانس جغرافیای انسانی اقتصادی دریافت نموده است و از سال ۷۹ فعالیت‌های هنری‌اش را شروع کرده است و در سال ۱۳۸۰ وارد عرصه سینما می شود.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم خداحافظی ناگهانی مجری معروف از تلویزیون کیمیا گیلانی و کیان

 کشف حجاب رخشان بنی اعتماد کارگردان معروف و مادر باران کوثری

بیوگرافی کیان پیرفلک پسر 10 ساله اهل ایذه  و ماجرای کشته شدن

بیوگرافی زینب مولایی راد مادر کیان پیرفلک جنجال خاکسپاری

با فیلم سینمایی سایه روشن کاری ساخته حسن هدایت به ایفای نقش مشغول شده است بعد از فیلم های بازنده و همچنین فیلم به آهستگی کارش را ادامه داد.

هنگامه قاضیانی (بازیگر) ضد انقلاب شد +استوری جنجالی در اینستاگرام
فیلم سینمایی سازهای ناکوک آخرین فیلم سینمایی است که او در سال ۹۸ به کارگردانی علی حضرتی در آن حضور داشته و ایفای نقش کرده است.هنگامه قاضیانی برای سریال های تلویزیونی نیز بازی کرده است سریال مانند سرزمین مادری که در سال ۹۲ از تلویزیون منتشر شد کاری به کارگردانی کمال تبریزی می باشد.

هنگامه قاضیانی (بازیگر) ضد انقلاب شد +استوری جنجالی در اینستاگرام

هنگامه قاضیانی وقت سن کمی داشته ازدواج کرده که در مورد زندگی شخصی و شوهرش اطلاعاتی در دست نمی باشد تنها اطلاعی که از زندگی اش دارین تولد فرزندش در سن ۱۹ سالگی بوده است.گفته شده زمانی که پسرش ۵ سال سن داشته است از همسرش جدا شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا