بیوگرافی

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی و ماجرای طلاق + عکس جنجالی

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی و ماجرای طلاق + عکس جنجالی پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی با منشتر کردن عکسی با دو پسر خود خبره های جدیدی در مورد بازگشت و شروع بازیگری در اینستاگرام موضوعی داغ بین کاربران شده را این صفحه مشاهده کنید.

همسر دوم شهاب حسینی کیست؟ کدام بازیگر است؟

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

پریچهر قنبری همسر سابق شهاب حسینی بیوگرافی و تازه ترین خبرهای او در فضای مجازی پریچهر قنبری که به همراه دو پسر خود امیر علی و محمد امین زندگی می کند در اینجا در مورد زندگینامه و تحصیلات و خانواده‌اش مطالبی را مشاهده می کنید پریچهر قنبری که در سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا می‌آید همسر شهاب حسینی بازیگر سرشناس کشورمان می باشد پریچهر قنبری تنها در زمانی که ۱۵ سال داشت با شهاب حسینی ازدواج میکند.

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

او همراه فرزندانش محمد امین و امیرعلی در حال حاضر در آمریکا و در آنجا زندگی می‌کند پریچهر قنبری از شهاب حسینی جدا شده است پریچهر قنبری پس از جدایی از شهاب حسینی در مورد اخبار منتشر شده از آنها در فضای مجازی هیچ واکنشی نشان ندادند پریچهر قنبری به تازگی تصویری از خود و فرزندانش را در فضای مجازی منتشر کرده است.

همچنین ببینید : ماجرای انتشار تصاویر خصوصی رامین راستاد و همسرش توسط امین فردین

در حالی که فقط ۱۵ سال داشت با شهاب حسینی ازدواج میکند پریچهر قنبری در حال حاضر مشغول و سرگرم نمایش‌های تئاتری میباشد در تئاتر دریبل با پوریا شکیبایی پسر مرحوم خسرو شکیبایی همبازی بود شهاب حسینی که که در سال ۵۳ در تنکابن به دنیا می آید زمانی که ۲۲ سال سن داشتند با پریچهر قنبری مراسم عقد شان را برگزار می کند و آنها بعد از سه سال با همدیگر ازدواج می کنند.

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۵۲ در تهران به دنیا می آید و دارای یک برادر و یک خواهر نیز می باشد در سال ۷۴ ازدواج می کند فرزند اول خود را در سال ۱۳۸۲ در فصل زمستان با نام محمد امین در آغوش می گیرد ولی فرزند دوم در فصل تابستان ۱۳۹۰ به نام امیرعلی به دنیا می آید شهاب حسینی از همسرش پریچهر قنبری جدا شد و باعث سر و صداهای زیادی در فضای مجازی شد پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی  بعد از دنیای بازیگری برگشته بود در صفحه اینستاگرام اعلام می‌کند که به سوگ پدرش نشسته است در اینستاگرام خودش چنین می نویسد نهایت تمام نیروها پیوستن است پیوستن به اصل روشن خورشید و خاک خاک پذیرنده اشارتی است و آرامش

همچنین ببینید : فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش و ماجرای فوت

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درروز ۱۴ماه ۱۱ سال ۵۲ بهرام به دنیا می آید دارای دو فرزند پسر به نام محمد امین و امیر علی می باشد شهاب حسینی بعد از بازی های زیاد و بازیگری سایت شاد در زمینه اجرا دام داده است فیلم های زیادی درباره واکنش پنجم مورد توجه تماشاگران قرار گرفت دارای دیپلم افتخار جشنواره بین المللی فجر می باشد.

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

بهترین بازیگر نقش اول مرد شد در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای حضور در فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین نقش اول را می گیرد. شهاب حسینی به خاطر حضور در فیلم های مثل پرسه در مه کارگردان آقای بهرام توکلی و همچنین درباره الی کارگردان اصغر فرهادی بودند برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران شد. در سال ۹۲ با ساختن فیلمی به اسم ساکن طبقه وسط کار کارگردانی خودش را آغاز میکند.

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

 

بیوگرافی پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا