اخبار هنرمندان

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش و ماجرای فوت

فریبرز عرب نیا کجاست؟ +همسر اول و دومش و ماجرای فوت فریبرز عرب نیا بازیگر محبوب و سوپر استار دو بار ازدواج میکند که همسران ایشان خانم فاطمه فقیه نصیری و مرحوم عسل بدیعی که هر دو ایشان بازیگر می باشند را در این صفحه مشاهده فرمایید.

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش

فریبرز عرب نیا کجاست؟ +همسر اول و دومش

فریبرز عرب نیا در سال ۷۰ با آتنه فقیه نصیری که ایشان نیز بازیگر می باشند ازدواج میکنند آنها به مدت ۸ سال با هم زندگی مشترک داشتند اما در نهایت در سال ۸۷ از همدیگر جدا می شود  و از خانم فقیه نصیری فرزندی ندارد فاطمه فقیه نصیری در سال ۹۵ به بیماری ام اس مبتلا میشود فریبرز عرب نیا و آنها نیز از همدیگر جدا می شوند و در سال ۷۳ طلاق میگیرد.

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش

 

همسر دوم ایشان  عسل بدیعی  که درسال 1379 ازدواج کردند ثمره این ازدواج یک فرزند پسر می باشد ولی متاسفانه عسل بدیعی در یازدهم فروردین سال 92 میشود و پس از چند روز در کما بود وبعد از آن از دنیا میرود برخی از رسانه ها بعد از مرگ خانم بدیعی می گویند ایشان دچار یک ضایعه نخاعی گردن می‌شود و این امر باعث مرگ این بازیگر میشود.

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش

فریبرز عرب نیا در بیست و پنجم فروردین ماه سال ۱۳۴۳ در تهران به دنیا می آید رشته گرافیک از دانشگاه هنر فارغ التحصیل می شود دیپلم ریاضی فیزیک نیز دارد ولی وضرب نیا در کنار بازیگری به کار کارگردانی همش قول می باشد با توجه به آن که همه میدانیم فریبرز عرب نیا در نقش مختار توانست شهرت بسیار زیادی را کسب کند.

همچنین ببینید : همسر آناهیتا همتی کیست و علت فوت و مرگ او و ماجرای طلاق

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش

فریبرز عرب نیا در سال ۱۳۶۴ یم می‌گیرد برای ادامه تحصیل به دانشگاه خاورمیانه آنکارا در ترکیه برود اما در آن زمان تحصیلاتش را نیمه تمام می‌گذارد و به کشور برمی گردد حضور در کلاس های مرحوم حمید سمندریان در کانون تئاتر به صورت تخصصی دوره های مربوطه را می گذراند و برای ادامه تحصیل در دانشگاه در رشته گرافیک وارد میشود و لیسانس خودش را دریافت می کند و پس از گذراندن کانون های تئاتر تجربی و کارگردانی تئاتر در سال ۶۹ تا ۷۴ به عنوان نقش دوم و سوم ظاهر میشود و هیچگاه در آن زمان نتوانست توانایی هایش را عرضه کند.

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش و ماجرای فوت

همچنین مشاهده فرمایید : ماجرای ازدواج بهنوش طباطبایی و میلاد کی مرام +عکس و فیلم

آقای مسعود کیمیایی با انتخاب فریبرز عرب نیا در سال ۱۳۷۴ برای بازی در فیلم ضیافت اقدام کرد این فیلم از بهترین فیلم های جشنواره چهاردهم فیلم فجر بود.فریبرز عرب نیا چه در سال ۷۶ در فیلم جهان پهلوان تختی و در سال ۷۷ در فیلم شوکران که هر دوی این فیلم ها کار بود از آقای بهروز افغانی خیلی خوب درخشید و نتوانست جز برترین بازیگران دهه ۷۰ بشود.

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش

 

فریبرز عرب نیا با بازی در سریال مختارنامه آقای داوود میرباقری کارگردان سریال بودن اوج شهرتش میرسد او در این سریال یکی از از افتخارات بازیگری خودش را کسب می کند و بهترین کار خودش را اجرا میکند.

همچنین ببینید : مهسا حجازی بازیگر جشنواره ونیز با لباس فرح پهلوی جنجال شد

سال ۸۳ تا ۸۹ در نقش مختار ثقفی در این سریال کار می کند در فیلم سینمایی چه نقش شهید چمران را نیز دارد در سال ۹۲ بازی کرده است سریال ۷ قسمتی به نام رنگ شک را کارگردانی کرده است که از شبکه سه سیما پخش شده است در سال ۱۳۹۲… در مورد مهاجرت از ایران میگوید که عاشقت کنم و تنها دلیل طولانی شدن سفرهایم شرایط زندگی شخصی‌ام می باشد او می گویدقصد دارم در کنار پسرم که در کشور دیگری قصد ادامه تحصیل دارد باشم.

فریبرز عرب نیا کجاست ؟ + همسر اول و دومش

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا