خبر جدید

بیوگرافی ژنرال منصور آریا و ژنرال ادریس آریا کیست + فیلم مستند و عکس

بیوگرافی ژنرال منصور آریا و ژنرال ادریس آریا کیست و عکس و ماجرای مستند و زندگی شخصی و خصوصی منصور آریا را در صفحه لردخت مشاهده فرمایید.

بیوگرافی ژنرال منصور آریا و ژنرال ادریس آریا کیست + عکس و ماجرای مستند

ژنرال منصور آریا کیست

ژنرال امیر منصور آریا یکی از فرماندهان گروه های تروریستی میباشد او فرمانده ” ارتش نوین ایران”میباشد که خودش را یک ارتش تازه و نوینی از یک سازمان متحد میداند و خودشان را با همبستگی و اتحادشان معرفی کردند.

ایشان درمورد خودش چنین میگوید: که در کشور افغانستان وزیر استخبارات بوده است و سرپرستی ۴ وزارتخانه ی دیگر را نیز بر عهده داشته است او میگوید که یکی از ماموران امنیتی امریکا با نام آگوست لیزلی به او توجه خاصی داشته است.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم واکنش پدر حدیث نجفی به معترضان و اغتشاشگران : ما عزادار هستیم

فواد ایزدی کیست بیوگرافی و جزئیات صدا و سیما: همسرش + عکس و سوابق

کلیپ های محمد عمرانی بازیگر و حرفای ضد انقلابی و مهاجرت + عکس

در کشور ما هرگاه اعتراضاتی رخ میداد گروهای تروریستی ضد انقلاب و تجزیه طلبان پیدا میشوند و برای خودشان مدعی مالکیت کشور می شدند. در روزهای گذشته با توجه به آشوب ها و اعتراضات گروهک های تروریستی تجربه طلب ضدانقلاب با ادعای روی کار آمدن حاضر میشدند از از گروهک های کموله.مجاهدین خلق و سلطنت طلبان اینها با فکر و ادعای حاکمیت بر ایران با اختصاص دادن برنامه هایی که از طریق شبکه های فارسی زبان خارج از کشور با هزینه زیاد بر آتش آشوبها  و اغتشاشات می افزایند.

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. والا استخبارات افغانستان اصلا وزارت خانه نبود ک بخواد وزیر داشته باشه یک ریاست بود تحت امر وزارت دفاع ک ریس استخبارات و امنیت ملی هم امرالله صالح بود ن این پشمک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا