خبر جدیدخبر ورزشی

فیلم کامل کشف حجاب پارمیدا قاسمی کماندار تیر و کمان و بیوگرافی+ اینستاگرام

پارمیدا قاسمی کماندار در رشته ورزشی تیر و کمان فعالیت دارد، اهل کجاست جزئیات و حواشی مربوط به آن را در اینجا مطالعه کنید.

فیلم کامل کشف حجاب پارمیدا قاسمی کماندار تیر و کمان و بیوگرافی+ اینستاگرام

 کشف حجاب پارمیدا قاسمی کماندار تیر و کمان

پارمیدا قاسمی یکی از قهرمانان تیر و کمان تهران در هنگام دریافت مدال طلا در مراسم اختتامیه در کنار مسئولان نظام دست اقدامی غیر قابل باور می زند بر روی سکو کشف حجاب کرد.

 

پارمیدا قاسمی در سال ۷۱ در تهران به دنیا می‌آید و یکی از اعضای تیم تیراندازی با کمان در ایران می باشد که قهرمان تیراندازی نیز هست پارمیدا قاسمی که عضو تیم ملی تیرو کمان است. همچنین موضوع تیم سنگ آهن بافق در رشته ریکرو می باشد او با همراهی هم‌ تیمی‌هایش توانست ۸ امتیاز به دست بیاورند و در رده اول قرار بگیرد و قهرمان بشوند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ویدیوی و فیلم کامل کوثر اکبر نژاد صدا و سیما را فاسد و دروغ و اعلام می کند

نیلوفر مردانی اسکیت باز و ماجرای کشف حجاب در ترکیه چیست + بیوگرافی

ماجرای کشف حجاب ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون + واکنش ها

الناز رکابی کیست؟ برادر و همسر: فیلم و عکس های جنجالی سنگ نوردی

بیوگرافی شهره بیات داور بین المللی شطرنج: عکس جنجالی مهاجرت و همسرش

پارمیدا قاسمی در سال ۹۱ وقتی که ۲۰ سال سن داشت وارد رشته تیراندازی با کمان می شود.ظرفیت مصاحبه و گفتگو صحبت های اینترنتی کرده است پاشنه آشیل ورزش قهرمانی زنان در اغلب رشته ها پرداخت هزینه ها و مشکلات مالی می باشد.

فیلم کامل کشف حجاب پارمیدا قاسمی کماندار تیر و کمان و بیوگرافی+ اینستاگرام

پارمیدا قاسمی در این مورد تاکید می‌کند که با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و سایل تخصصی برای ورزش تیراندازی با کمان بسیار گران قیمت می باشد و در ادامه صحبت هایش این چنین می گوید که باید برای انتخاب مرغوب ترین وسایل دقت زیاد انجام بدهیم و آن را از دست کشور تهیه کنیم که باید گفته شود وارد کردن این وسائل بسیار سخت می باشد.پارمیدا قاسمی بعد از قهرمانی تیمش بر روی سکو حجاب از سر برداشته است.

فیلم کامل کشف حجاب پارمیدا قاسمی کماندار تیر و کمان و بیوگرافی+ اینستاگرام

فیلم معذرت خواهی پارمیدا قاسمی کماندار ملی پوش ایرانی

پارمیدا قاسمی که در هنگام دریافت جایزه با یک حرکت عجیب و غریب کشف حجاب کرده بود و توجه تمام رسانه ها را به خود جلب کرد پارمیدا قاسمی در اختتامیه لیگ تیراندازی که در آبان ۱۴۰۱ برگزار شده بود کشف حجاب میکند این چالشی میباشد که بعد از مرگ مهسا امینی دختر جوان کرد به وسیله برخی بازیگران و ورزشکاران در فضای مجازی رخ میدهد.

فیلم و تصاویر مربوط به پارمیدا قاسمی را در این صفحه ببینید

حالا پارمیدا قاسمی بعد از یک روز که از کشف حجابش گذشته است با منتشر کردن ویدیویی کشف حجابش را تکذیب می کند و در این ویدیو می گوید که من حجاب از سرم بر نداشتم و این اتفاق به صورت ناخواسته رخ داده است.اتفاق ساده در مراسم اهدای جوایز در مراسم اختتامیه لیگ تیراندازی باعث شد که رسانه ها بر روی این موضوع تمرکز کنند اما پارمیدا قاسمی با منتشر کردن ویدیویی از خود ضمن معذرت خواهی عنوان کرده که این کار اندی نبوده است شما می توانید.

کیهان نوشت : تعدادی از بازیگران درجه سه سینما که برخی از آنها اصلا در حد بازیگری در تلویزیون نیستند، اعلام کردند که به خاطر انتقادات صداوسیما از سلبریتی‌ها دیگر در سریال‌های تلویزیونی نقش‌آفرینی نخواهند کرد. اظهارنظرهای غیرحرفه‌ای و دور از تخصص برخی از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی طی سال‌های اخیر آنها را آماج انتقادات فراوانی قرار داده است. تأثیرگذاری منفی بسیاری از به اصطلاح سلبریتی‌ها در منحرف‌سازی افکار عمومی در بزنگاه‌های سیاسی، باعث شده تا بسیاری از کارشناسان سیاسی و رسانه‌ای، این جماعت اغلب شکم‌سیر و پرادعا را خطری برای افکار عمومی قلمداد کنند. به همین دلیل هم اخیرا در برنامه‌های صداوسیما انتقاداتی به این افراد وارد شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا