اخبار هنرمندان

بی حیایی سحر قریشی در دبی آبرو ریزی شد +فیلم

بی حیایی سحر قریشی در دبی آبرو ریزی شد

بی حیایی سحر قریشی با رفتار زشت اقدام به روزه خواری کرده بود و توسط پلیس امارات دستگیر و دیپورت شده است. سحر قریشی در اینستاگرامش اعلام کرد که از دبی دیپورت شده است و به ترکیه رفته است و در حال حاضر مشغول بدنسازی است.

بی حیایی سحر قریشی در دبی آبرو ریزی شد +فیلم

سحر قریشی متولد سال 1366 و دی ماهی می باشد. او تا مقطع دبیرستان تحصیل کرده (دبیرستان ناتمام) و بعد از ازدواج به واسطه تلاش های همسرش وارد حرفه بازیگری شده، او دختر سعید قریشی و ندا افشار می باشد و یک برادر به نام سپهر دارد. در سال 1388 و با بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده به شهرت رسید.

او در سال 1383 با مهدی اخوان ذاکر ازدواج کرده اما در سال 1388 و بعد از رسیدن به شهرت او را رها می کند و زندگی مشترک ظرف یکسال به پایان می رسد. همسر او بعد از مدت ها سکوت گفت: پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتارش تغییر کرد و اکنون شش ماه است که من از ایشان خبری ندارم!

من به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم اما چون من مشوق ایشان بوده ام و به او اجازه کار داده ام تقاضای من برای ممنوع الکار شدن زنم رد شد. با این حال از نظر شرعی و قلبی دیگر راضی نیستم زنم بازیگری کند. اکثر تهیه کننده ها وقتی در جریان این موضوع قرار گرفتند با من همکاری کردند و از همسرم در سریال ها و فیلم ها استفاده نکردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا