اخبار هنرمندان

جرم و خلاف های امیر تتلو چیست؟ ایا اعدام میشود

امیر تتلو جرم های متعددی در ایران و ترکیه مرتکب شده است که مهمترین انها اشاعه فحشا و توهین به رهبریو سران نظام و مقدسات میباشد او همچنین با ایجاد و تبلیغ سایت شرطبندی اقدام به پولشویی کرده است و به احتمال زیاد برای این خواننده حکم افساد فی الارض داده شود و به اعدام محکوم گردد.

شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند. مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند. بنابر گزارش میزان، یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.

جرم های امیر تتلو چیست؟ ایا اعدام میشود

تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند. این نخستین بار نیست که تتلو بازداشت می‌شود. او طی سال‌های ۹۲ و ۹۵ نیز به عنوان یک خواننده زیرزمینی در ایران بازداشت شده بود. اما به نظر می‌رسد موضوع بازداشت این‌بار او با دفعات پیشین متفاوت است. این‌بار فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت حضورش در ترکیه منجر به تشکیل پرونده‌ای قطور برای او شده است.

«دوهفته من رو حبس کرده بود این بی همه چیز، فقط ازتون خواهش می‌کنم که بیشتر از این حرف‌های این آدم منفور رو گوش نکنید» این صحبت‌های چندماه پیش یک دختر طرفدار تتلو خطاب به دیگر تتلیتی‌ها است تا تجربه تلخ خودش برای دختر دیگری تکرار نشود.

اغفال دختران ایرانی زیر سن قانونی، تشویق آنان به فرار و آمدن به ترکیه، تجاوز ، شکنجه، فحاشی، بردگی جنسی و حبس بخشی از خاطرات متعددی است که بسیاری از این دختران نادم بعد از مواجهه با تتلو بیان کرده‌اند.

همچنین ببینید:

این اتفاقات منحصر به دختران زیر 18 سال نبوده است و حتی در یک مورد سحر قریشی بازیگر ایرانی نیز تجربیات مشابهی را اذعان می‌کند، او می‌گوید« 5 ساعت مدام مرا کتک می‌زد چرا؟چون می‌خواست من به او به عنوان خدا سجده کنم!»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا