اخبار هنرمندانخبر جدید

پردیس احمدیه بازیگر به مهران مدیری با استوری زشت حمله کرد:مرد هزار چهره

پردیس احمدیه بازیگر مهران مدیری را با خاک یکسان می کند در طی فیلمی که مهران مدیری در اینستاگرامش گذاشت واکنش نشان داد را در صفحه لردخت ببینید.

پردیس احمدیه مهران مدیری را با خاک یکسان  می کند

پردیس احمدیه بازیگر مهران مدیری

گزارش‌هایی که رسید دست پردیس احمدیه یکی از بازیگران سینما و تلویزیون کشور با منتشر کردن تصویری در صفحه اینستاگرامش در مورد آقای مهران مدیری چنین مینویسد چقدر آبروریزی و حقیری حداقل تمرین میکردی و از توانایی بازیگری استفاده میکردید. او خطاب به مهران مدیری چنین مینویسد حداقل فکر میکردی مرد هزار چهره است و بهتر بازی می کردید.

پردیس احمدیه مهران مدیری را با خاک یکسان  می کند

کاش خیلی زودتر از اینها خودت را نشان میداد ای ببینم آن موقع چه کسی مهمون برنامه شما می شد و چه کسانی مخاطب خنده های مصنوعی تو میشدن من خیلی غلط کردم که روزی در برنامه تو حاضر شده بودم این از من که با لبخند گوش میکردی به حرف من شعر در مورد فکرهایم در امرار معاش بود اما ما در حقیقت تو توی دلت به حال من و مردم میخندیدی شرف دور گرانیست به هرکس ندهند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

واکنش فرهاد مدیری به مهران مدیری با منتشر کردن استوری جنجالی و عجیب

برنامه جایگزین دورهمی مهران مدیری چیست؟ و مجری جایگزینش کیست؟

واکنش پژمان جمشیدی خداحافظی از تلویزیون به اعتراضات : واکنش ها و عکس

عکس جنجالی رامبد جوان به عنوان گمشده و الان رامبد کجاست؟

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون کشور در هشتم تیرماه سال ۷۱ در تهران به دنیا می آید او در رشته نوازندگی موسیقی و سازهای ایرانی فارغ التحصیل شده است و به طور کاملاً تصادفی وارد رشته بازیگری می شود ولی در حال حاضر علاقه زیادی به ایفای نقش های غیر کلیشه ای و متفاوت می باشد.

پردیس احمدیه مهران مدیری را با خاک یکسان  می کند

پردیس احمدیه در سال ۱۳۸۵ اتفاقی با آقای حمید نعمت الله آشنا می شود نعمت الله یک سال بعد او را به آقای افشین صادقی معرفی می کند بعد از این معرفی اولین تجربه پردیس احمدیه در سال ۱۳۸۹ به روی پرده های سینمای کشور می رود البته گفته می‌شود اولین فیلمی که پردیس احمدیه در آن حضور داشت و بعد از حدود چهار سال توقیف مجوز انتشار ش می آید.

پردیس احمدی در سال ۹۹ که ۱۹ سال سن داشت برای دومین بار در یک فیلم بازی می کند کند او در این فیلم نقش نیکی را به عهده می گیرد و او در مورد این فیلم به نام کلاس هنرپیشگی به بازیگری علاقه مند می شود و بازیگری را دنبال می کند او همچنین در سال ۹۲ در یک سریالی به نام یادآوری در کنار بازیگرانی محبوب و مشهور چون آقای امیر آقایی روزبه حصاری و مهران احمدی قرار می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا