خبر جدیدخبر حوادث

جزییات جدید و تحقیقات پلیس درباره مرگ شلیر رسولی قتل و تعرض در مریوان

جزییات جدید مرگ شلیر رسولی خودکشی نکرده و به قتل رسیده طبق تحقیقات پلیس ازطبقه دوم ساختمان به پایین پرت شده را در صفحه لردخت ببینید.

جزییات جدید و علت مرگ شلیر رسولی خودکشی نکرده به قتل رسیده است

 مرگ شلیر رسولی خودکشی نکرده به قتل

جزئیات جدیدی که از پرونده تعرض و مرگ شلیر رسولی در مریوان به دست رسیده است در تاریخ ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۱ طبق تحقیقات پلیس بررسی‌های اولیه که بازپرس دادگستری شهر مریوان از یکی از اراذل و اوباش این شهرستان که اقدام به گروگانگیری و بعد از آن نیز تصمیم داشت به زن ۳۶ ساله که اهل یکی از روستاهای چشمیدر در نزدیکی های شهرستان سروآباد روده او خودش را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می کند.

جزییات جدید و علت مرگ شلیر رسولی خودکشی نکرده به قتل رسیده است
حالا بعد از گذشت مدتی و بعد از بررسی ها و تحقیقات لازم رئیس کل دادگستری کردستان از صادر شدن حکم کیفرخواست پرونده متهم به قدر شلوار رسمی در شهرستان مریوان خبر میدهد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

شلیر رسولی زن مریوانی کیست ماجرای تجاوز و مرگ در مریوان

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز سرنخ های فاطمه گودرزی

امیرحسین خادمی پسر زرین دشتی کیست ماجرای تجاوز و قتل

حجت الاسلام حسین حسینی در مورد صادر شدن پرونده و حکم متهم به قتل قانونی در شهرستان مریوان چنین این بیان می کند که طبق تحقیقات اولیه حکم آخرین و صدور کیفر خواست پرونده ظرف مدت یک ماه انجام گرفته است و این پرونده برای صدور حکم و برای محاکمه و صدور رای نهایی به اتهامات قدرت نمایی با چاقو ۳ فقره آدم‌ ربایی ،قتل عمد و ضرب و جرح عمدی به دادگاه کیفری استان کردستان فرستاده میشود.

جزییات جدید و علت مرگ شلیر رسولی خودکشی نکرده به قتل رسیده استرئیس کل دادگستری استان کردستان اضافه می‌کند که به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید کرده که تا پرونده با در نظر گرفتن اصول و در زمان کم مورد حکم قرار بگیرد.

چهاردهم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ بعد از تحقیقات بازپرس دادگستری در شهر مریوان در مورد گروگانگیری مردی در شهرستان مریوان که تصمیم به تعرض به یک زن ۳۶ ساله را که در توابع شهرستان سروآباد زندگی می کردند.

زن ۳۶ ساله خودش را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت میکند و این زن ۳۶ ساله بر اثر شدت جراحات ای که به او وارد شده بود در هفدهم شهریور ماه در بیمارستان کوثر سنندج فوت می کند.

جزییات جدید و علت مرگ شلیر رسولی خودکشی نکرده به قتل رسیده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا