خبر جدید

حواشی و مراسم چهلم مهسا امینی که در سقز برگزار شد + فیلم و عکس

حواشی و مراسم چهلم مهسا امینی که در سقز برگزار شد و جنجال ها و حاشیه های آن را در این صفحه مشاهده کنید.حواشی و مراسم چهلم مهسا امینی که در سقز برگزار شد + فیلم و عکس

حواشی و مراسم چهلم مهسا امینی که در سقز

مهسا امینی دختر سقزی که در در اواخر شهریور ماه از دنیا میرود و مرگ و جنجال و حاشیه های فراوانی برای ایران در پی داشت و همینطور حواشی و جنجال های زیان زیادی را در جهان به راه انداخته است.مراسم چهلم مرحوم مهسا امینی بر طبق بیانیه که از طرف خانواده شان اعلام شد برگزار نشد.

استاندار کردستان نیز در مورد قطعی و کندی اینترنت در شهر سقز گفت من این اخبار را رد می‌کنم و چنین چیزی وجود ندارد نه اینترنتی محدود شده نه راهی بسته شده و نه جای تجمع برگزار شده ایشان همچنین گفتند نه جای آتیش گرفته و من تایید می کنم که وضعیت شهر در آرامش می باشد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

ماجرای سفر علی دایی و وریا غفوری به سقز برای مراسم چهلم مهسا امینی

ماجرا درگیری هنرستان (دبیرستان) صدر در تهران مشخص شد+ عکس جنجالی

درباره مراسم چهلم مهسا امینی شایعات و حرف و حدیث بسیار زیادی در رسانه های معاند پخش شد و رسانه های خارجی و معاند از روز گذشته تلاش کردند با فراخوان های زیاد مردم را در چهلم این دختر به خیابان ها و آشوب  بکشانند.و این که در قبرستان هیچ ماموری دیده نمی شود.

حواشی و مراسم چهلم مهسا امینی که در سقز برگزار شد + فیلم و عکس

همچنین شایعاتی به حضور بعضی از چهره های سرشناس همچون علی دایی و وریا غفوری و حامد لک در این مراسم انتشار شده بود که صحت واقعیت ندارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا