خبر جدید

ماجرا درگیری هنرستان (دبیرستان) صدر در تهران مشخص شد+ عکس جنجالی

ماجرا و اتفاقاتی که در دبیرستان و هنرستان دخترانه صدر تهران اتفاق افتاد چه بود، ماجرای هنرستان صدر دخترانه صدر تهران را در این صفحه ببینید.

جریان اتفاقات رخ داده در هنرستان صدر در تهران و جزئیات

ماجرا دبیرستان و هنرستان دخترانه صدر

خبرها و جزئیات در مورد درگیری هایی که در یکی از هنرستان های تهران به نام شهید صدر خیابان کارون در تهران می باشد در فضای مجازی منتشر شده است این اخبار نیز در شبکه های ضد انقلاب و معاند خارج از کشور نیز منتشر شد.

جریان اتفاقات رخ داده در هنرستان صدر در تهران و جزئیات

در این ویدیو تعدادی ادعا کردن که مدیر و ناظم مدرسه دختران دانش آموز را برای مطلع شدن از اینکه گوشی همراه با آنها می باشد یا نه تفتیش بدنی کرده است که با اعتراض دانش آموزان مواجه شده است به دنبال این اعتراضات دانش آموزان خانواده های خودشان را مطلع کرده اند و خانواده هاشون به مدرسه آمده‌اند مدیر مدرسه نیز مأموران پلیس امنیتی را مطلع می کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم اتفاقات و جزییات مدرسه شاهد اردبیل دانش آموز دختران چیکار کردند؟

ماجرای فوت عجیب و ناگهانی دانش‌آموز مدرسه‌ شعبان کرج: گفته پدرش اکبریان

 

دستگیری ۲۹ دانش آموز در مهاباد خبری که تکذیب شد + واکنش ها

حالا اخباری منتشر شده و از ادعاهایی که در مورد مرگ یکی از دانش آموزان مدرسه صحبت می کند.اما یکی از خبرگزاری ها در مورد این تجمع چه برپا شده در مقابل دبیرستان دخترانه چنین صحبت کرده که مردم با تجمع و شعار دادن در آن منطقه جمع شده بودند که ماموران پلیس آنها را به حفظ آرامش و نظم دعوت کرده و افراد را در آن منطقه متفرق کردند.

لازم به ذکر است گفته شود ماموران یگان ویژه به مدرسه وارد نشده اند بعضی از ماموران برای صحبت کردن والدین دانش آموزان به مدرسه رفت دانش آموزی کشته نشده و تمام مطالبی که در این مورد در فضای مجازی انتشار پیدا کرده است عادی می باشد تلقین گزارشات آرامش در محل برقرار است و هیچ مشکلی در آن منطقه وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا