اخبار هنرمندان

خانه لاکچری و لوکس پوریا پورسرخ لو رفت + بیوگرافی عکس و تصاویر

خانه لاکچری و لوکس پوریا پورسرخ لو رفت + بیوگرافی عکس و تصاویر خانه بزرگ میلیاردری و ویلایی لاکچری پوریا پورسرخ و زندگی خصوصی و همسر ایشان در فضای مجازی واینستاگرام داغ ترین خبر شده را در این صفحه مشاهده فرمایید.

خانه لاکچری و لوکس پوریا پورسرخ لو رفت

خانه لاکچری و لوکس پوریا پورسرخ لو رفت بیوگرافی

خانه ویلایی میلیاردری با متراژ بالا و لاکچری پوریا پورسرخ که در برنامه شام ایرانی به نمایش گذاشته شده بود نظر خیلی ها را جلب کرده بود که وقتی نمای خانه پوریا پورسرخ در این برنامه دیده شده بود مهمانان و همچنین مردم از ثروت پوریا پورسرخ تعجب کرده بودند.

خانه لاکچری و لوکس پوریا پورسرخ لو رفت

پوریا پورسرخ که در چهارم تیر ماه ۱۳۵۵ در تهران به دنیا می‌آید بازیگر سینما و تلویزیون می باشد سال ۱۳۸۰ فعالیت های هنری اش را آغاز کرده است پوریا پورسرخ فرزند اول خانواده می باشد و دارای دو خواهر و یک برادر میباشد مادر پوریا پورسرخ دبیر انگلیسی می باشد و پدر ایشان بازنشستگی شرکت نفت هستند پوریا پورسرخ با بازی که در سریال تلویزیونی فرار بزرگ بود و عرصه حرفه‌ای بازیگری وارد می شود.

خانه لاکچری و لوکس پوریا پورسرخ لو رفتشاید یکی از فیلم های دوست داشتنی پوریا پورسرخ که در سال ۸۵ ساخته شده بود کارگردان محمد حسین لطیفی بود با نام سریال تبدیل به یکی از هنر پیشگان  دوست داشتنی و هم در کشور می‌شود.

همچنین ببینید : ماجرای ازدواج صدف طاهریان و پویان مختاری

یکی از فیلم های تاثیر گذار بازی در فیلم سینمایی روز سوم باز هم ساخته محمد حسین لطیفی که در آن فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد و بیستمین جشنواره جشنواره فیلم فجر شد پوریا پورسرخ در فیلم هایی مثل عیار ۱۴ و روز رستاخیز و آناهیتا ها بازی کرده است پوریا همچنین در فیلم سه بعدی آقای الف علی عطشانی اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران است نقش آقای الف را عهده دار بوده است همچنین در سریال تلویزیونی کیمیا یکی از نقش‌های اصلی سریال را بازی کرده است.

همچنین ببینید : همسر مهرآوه شریفی نیا کیست؟ آیا طلاق گرفته است؟

خانه لاکچری و لوکس پوریا پورسرخ لو رفت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا