معرفی فیلم و سریال

داستان سریال بی گناه و این سریال چند قسمت است

داستان سریال بی گناه و این سریال چند قسمت است این سریال از طریق فیلیمو در روز یکشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح پخش می شود بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی می کنند.را در این صفحه مشاهده فرمایید.

داستان سریال بی گناه و این سریال چند قسمت است

سریال بی گناه کاری که به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کننده آقای مصطفی کیایی می باشد این سریال مجموعه‌ای از بازیگران مطرح کشور می باشد و به نظر داستانی جذاب عاشقانه خانوادگی و پر از رمز و راز می باشد. شبنم مقدمی و ویشکا آسایش و مهران احمدی و آتیلا پسیانی و مهرانه مهین ترابی و محسن کیایی و ماهور الوند و هدیه بازوند و حسین پورکریمی و بسیاری از بازیگران خوب و جوان در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

داستان سریال بی گناه و این سریال چند قسمت است

خلاصه این داستان از این قرار است که در مورد شخصی به نام بهمن مردانی که با زیان بر عهده محسن کیایی میباشد پس از ۲۵ سال می فهمد که خیلی بیهوده راهی کشور غریب شده و از کشور خودش بیرون رفته است ست و می فهمد که به یک نقشه و کلکی مجبور به این کار شده است بعد از متوجه شدن این ماجرا رو به ایران باز میگردد تا واقعیت ها را متوجه شود.

همچنین ببینید : سریال خون سرد کی پخش میشود و زمان دقیق پخش +داستان

شخصیتهای اصلی از قسمت اول در فیلم مشاهده می شوند سریال بی گناه قصه ای است که با وجود شخصیت های زیاد و طی دیدن قسمت های پشت سر هم مخاطب بیشتر و بهتر به موضوع قصه می رسد یکی از ویژگی های مهم سریال بی گناه بود که از ابتدا با معرفی شخصیت های داستان جریان داستان برای تماشاگر جا می‌افتد و مخاطب می داند که با چه موضوعی طرف می باشد این سریال در ۲۲ قسمت ساخته شده است این مجموعه تلویزیونی شباهت زیادی به سریال هم گناه دارد.

داستان سریال بی گناه و این سریال چند قسمت است

خانم نسرین نصرتی که با بازدید در سریال کمدی پایتخت همگی با یک چهره طنز پرداز او را میشناسیم ولی در سریال بی گناه با نقشی متفاوت ظاهر می شود و باید گفت که هدیه بازوند پس از بازی در سریال های نون خ و راز بقا تجربه ی بازی در مجموعه عاشقانه و خانوادگی را کسب می کند.

همچنین مشاهده فرمایید : آخر داستان سریال یاغی چه میشود؟ آیا طلا خیانت میکند؟

سریال ها جدایی عاشق و معشوق در دوران جوانی و به وجود آمدن ماجراهای که باعث می‌شود داستان عشق آن ها زنده شود همانطور که در سریال همگناه چنین چیزهایی را دیدیم.در سریال بی گناه آماتی در مورد شخصیت ها ی سریال در فکر و ذهن تماشاگر به وجود می آید ولی خیلی زود پیچیدگی سریال حل می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا