معرفی فیلم و سریال

زمان بازپخش تکرار سریال مشاور از شبکه 2 مشخص شد

زمان بازپخش تکرار سریال مشاور از شبکه 2

تکرار بازپخش سریال مشاور ساعت 01:00 و 10:35 و 16:22 پخش میشود

این مجموعه‌ از داستان‌های خانوادگی با رویکرد ارائه راه حل برای زندگی بهتر خانوادگی و در پی گره‌گشایی از اختلافات آنهاست. مجموعه «مشاور» برای کسانی که به هر جهت درگیر اختلافات خانوادگی هستند می‌تواند آموزنده باشد.

قهرمان اصلی داستان یک روحانی با بازی فرهاد قائمیان است که با صبوری و آرامش مشکلات خانواده‌ها را حل می‌کند.

سریال مشاور محصول سال ۱۴۰۲ کاری از محمد صادق بکتاشیان می باشد که از سریال های انتخابی برای فصل بهار در شبکه دو می باشد، این سریال رویکرد آموزشی برای خانواده ها را نیز دارد، در ادامه با اسامی بازیگران سریال مشاور و خلاصه داستان این سریال آشنا خواهیم شد.

اسامی بازیگران سریال مشاور

در این سریال فرهاد قائمیان، حشمت آرمیده، مجید شهریاری، مهدی امینی خواه، مهری آل آقا، حسن اسدی، گیتی معینی، شیوا خسرو مهر، فرخنده فرمانی زاده، فرهاد بشارتی، احمد یاوری شاد، مهرداد فلاحتگر، داریوش سلیمی، افشین نخعی، علی ولیانی، حمید ابراهیمی، رسول نجفیان، ابتسام بغلانی، فرشته آلوسی، روزبه اختری، محمدهادی عطایی، خیام وقار، بیتا عالمی و فرزین حاجیلو نقش‌آفرینی کردند.

این مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی که به کارگردانی محمد صادق بکتاش و تهیه‌کنندگی سید محمد رضا حسینی تهیه و تولید شده است، از شنبه تا جمعه حوالی ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه و تکرارش روز بعد حوالی ساعت یک بامداد ، ۱۰ صبح و ۱۶ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا