دانلود فیلم و سریال

دانلود سریال گیلدخت قسمت ۲۲ همراه تماشا از تلوبیون

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۲۲ همراه تماشا از تلوبیون

قسمت ۲۲ سریال گیلدخت همراه تماشا از تلوبیون را در این مطلب آماده کرده ایم که میتوانید تماشا و یا دانلود کنید./

در خانه تقی خان، برخلاف جامعه مردسالار ایران در قاجار، زن جایگاه ویژه و رفیعی دارد. از گلنار دختر عزیزدان خان تا همسر و مادرش. گلنار قهرمان داستان گیلدخت است. فیلمساز برای نزدیک کردن و ارتباط بیشتر مخاطب با این دختر گیلانی خانزاده، روایت هایی از او را در داستان گنجانده است تا مخاطب با  ذهنش همیشه در کنار او در تنهایی، جنگ و دودلی او باشد.

قسمت ۲۲ سریال گیلدخت همراه تماشا

اسماعیل به قول خودش از نوجوانی برای نجات مردم از ظلم و ستم قاجار، درس و کتابش را رها کرد، تفنگ به دست گرفت و به گروه عیاران پیوست، اما خود گلنار عامل ظلم رعایا است. رفتار توهین آمیز او با زنان آشپزخانه و حتی میرزا رضا را به یاد بیاوریم. این تضاد بین این دو نفر مخاطب را کنجکاو می کند و داستان را دنبال می کند تا ببیند این دو نفر در نهایت چگونه با هم آشنا می شوند و در صورت ملاقات، چگونه این اختلافات فکری و اخلاقی بین خود را برطرف می کنند؟

از دیگر زنان اثرگذار عمارت تقی خان همسر او احترام سادات است. زنی که با هوشمندی و زکاوت بخوبی اخلاق شوهرش را شناخته و با ترفندهای زنانه می‌خواهد از وقوع چالش‌ها جلوگیری کند. در کنار احترام سادات، خانم گل هم بعنوان یک مادر احترام و جایگاه ویژه‌ای در نزد خان دارد؛ یادمان بیاید سکانسی را که خانم گل پسرش را راضی می‌کند تا از خون اسماعیل بگذرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا