بازیگران فیلم و سریال

بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی میترا رفیع و عکس جدید

بازیگر نقش گلنار در سریال گیلدخت کیست

میترا رفیع متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۲ در تهران است و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته بازیگری از داشگاه هنر تهران می باشد. این بازیگر اولین کار هنری خود را در سال ۱۳۷۹ در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان آغاز کرد. او در حال حاضر مشغول بازی در نقش گلنار در سریال گیلدخت و همچنین نقش الناز در سریال بی همگان می باشد که از تلویزیون پخش می شود.

او مییگوید سکوت گلنار هم پر از حرف است. تمام تلاشم این بود که وقتی دیالوگی از گلنار نمی‌شنویم، در عوض جهان شخصیت او را ببینیم. انگار در تنهایی او چیزی وجود دارد که قابل رؤیت است. درباره‌ سؤال شما هم باید بگویم که دانش بازیگری به مدد مطالعه‌ شخصی، تمرینات ذهن و تمرکز، عمق بخشیدن و گسترده کردن کلکسیون عواطف و گسترده کردن کلکسیون ریز رفتارهایی که در جامعه می‌بینیم و به‌عنوان یک آلبوم رفتاری در ذهن آرشیو می‌‌کنیم تا به‌موقع در این آلبوم دست ببریم و متناسب با نقش، خرده رفتار مورد نظرمان را بیرون بیاوریم و الصاق کنیم به کاراکتری که آفرینش‌ او به‌عهده‌ ماست، به‌دست می‌آید. پایه‌ رفتار گلنار به لحاظ عاطفی و فکری به سبقه زندگی‌ام و اطلاعات شخصی خودم هم ربط دارد اما چون او دختر عهد قجر است، بخشی از کار روی کاراکتر به‌واسطه همان مطالعاتی است که صرفا برای این شخصیت انجام شده‌است. راه رفتن گلنار(در هیبت خان‌زاده)، اسب سواری‌اش، لبخندش(‌در مقابل رجال یا رعیت)، نگاهش و‌… به‌واسطه اطلاعاتی است که برای این نقش منحصر به فرد به‌دست آمده‌است.

جوایز میترا رفیع

در سال ۹۱ جایزه ی بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر دانشگاهی و در سال ۹۲ جایزه ی بهترین بازیگر و کارگردان زن از جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر را دریافت کرد.

او کارگردانی تئاتر را هم با نمایش هایی به نام «یه جوری مثل …» و «از این تاریکی» تجربه کرد.

نقش گلنار در سریال گیلدخت میترا رفیع

میترا رفیع در نقش گلنار

میترا رفیع در ۱۲ آذرماه سال ۷۳ در تهران به دنیا می‌آید و لیسانس بازیگری را از دانشگاه هنر تهران دریافت کرده است و از سن ۶ سالگی در تئاتر فعالیت کرده است بعد از آن جلوی دوربین می‌رود. همچنین تجربه کارگردانی سیم را نیز دارد میترا رفیع در سال ۸۵ در جشنواره تئاتر تک نفره نیاوران حضور پیدا می‌کند و توانمندی هایش را در بازیگری نشان می دهد.

نقش گلنار در سریال گیلدخت میترا رفیع

توانست جایزه بهترین بازیگر زن دریافت کند میترا رفیع در سن ۱۴ سالگی در نمایش نقطه چین ها حضور پیدا می کند این نمایش کاری بود از کارهای آقای امیر حسین شفیعی نمایش توانست تئاتر فجر را نیز تجربه کند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بازیگر نقش آمنه در سریال گلیدخت کیست بیوگرافی و عکس شخصی

بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت کیست: رضا اکبرپور عکس و بیوگرافی

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان با نقش + داستان و عکس

جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و جایزه بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر در سال ۹۲ از افتخار آفرینی های مترو رفته می باشد.

نقش گلنار در سریال گیلدخت میترا رفیع

او در سال ۹۶ در فیلم کلمبوس ایفای نقش می‌کند و پا به عرصه سینما می گذارد یکی از سریال های پرمخاطب به نام ا”ز سرنوشت “نیز حضور داشته است.

نقش گلنار در سریال گیلدخت میترا رفیع

میترا رفیع در فیلم های سینمایی مانند من میترسم مجدلیه مقدس. کلمبوس. کوتاه lady. و برخی از سریال های او مانند از سرنوشت و آخرین پناه می باشد.میترا رفیعی دو نمایش را نیز کارگردانی کرده که نام نمایش ها” یه جوری مثل….” و “و از این تاریکی” می باشد.

نقش گلنار در سریال گیلدخت میترا رفیع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا