خبر جدیددانلود فیلم و سریال

دانلود کامل سریال بی گناه (بیگناه) قسمت ۱۴ چهاردهم 14 با حجم رایگان

دانلود سریال بی گناه قسمت چهاردهم 14 سریال بی گناه یکی از سریال هایی است که به وسیله مهران احمدی کارگردانی و مصطفی کیایی تولید کننده آن می باشد.سریال بی گناه روز یکشنبه ساعت 8 از فیلمیو منتشر میشود.

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت ۱۴ چهاردهم 14 با حجم رایگان

دانلود سریال بی گناه قسمت چهاردهم 14

نام سریال: بی گناه قسمت
کارگردان: مهران احمدی
کارگردان: مهران احمدی
تهیه‌کننده: مصطفی کیایی
نویسندگان: محسن و مصطفی کیایی
روزهای پخش : یکشنبه ها، ساعت ۸ صبح

دانلود قسمت چهاردهم با لینک مستقیم

سریال بی گناه شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در ۲۲ قسمت وارد بازار شده این مجموعه برای نمایش شبکه نمایش خانگی می باشد که در قالب فیلم درام خانوادگی پخش می شود تهیه‌کننده این سریال مصطفی کیایی بوده است و نویسندگان این مجموعه اعتماد رضایی نیک و رضا علی پور که به سرپرستی محسن کیایی کار نویسندگی را انجام داده‌اند این سریال از طریق پلتفرم فیلم منتشر میشود.

دانلود کامل سریال بی گناه قسمت ۱۴ چهاردهم 14 با حجم رایگان

داستان سریال این چنین است که شخصی به نام به من حدود ۲۵ سال پیش به خاطر به وجود آمدن اتفاقاتی مجبور می شود از کشور خارج شود بهمن برای پیدا کردن سرنخ هایی که باعث شدند از ایران فرار کند و همچنین برای پیدا کردن دختری را که دوست داشت به ایران برمی گردد.
شخصیت دیگر در این مجموعه حضور دارد به نام رشید فرشباف که استاد طراحی فرش می باشد بهمن مردانی با خانواده فرشباف از قدیم ارتباط نزدیک داشته است حالا بازگشت به من مردانه به ایران حوادث و اتفاقات تازه برای خانواده فرشباف رخ می دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا