اخبار هنرمندانخبر جدیدخبرهای ایران

پیمان شیخی مجری صدا و سیما در اعتراض به وقایع اخیر کشور کناره گیری کرد

پیمان شیخی یکی از مجریان صدا و سیما از صدا و سیما کناره گیری می کند.پیمان شیخی در یک پست در صفحه اینستاگرام از چنین می نویسد ۱۶ سال از امری که برای اجرا در تلویزیون و رادیو گذاشتم می گذرد را در این صفحه مشاهده فرمایید.

پیمان شیخی هم از صدا و سیما کناره گیری کرد

پیمان شیخی هم از صدا و سیما کناره گیری کرد

دوستان و همکارانم و تمام کسانی که مرا می شناسد می‌تواند به عشق بی حد من به اجرا گواهی بدهند. من هر بار که پشت میکروفون رادیو مینشستم و در مقابل دوربین تلویزیون قرار می‌گرفتم تمام تلاش خودم را میکردم که به مخاطبانم حس امید به زندگی و آرامش را انتقال دهم آگاهی و شادی مخاطب برای من خیلی مهم بود.

پیمان شیخی هم از صدا و سیما کناره گیری کرد

من مردم را عاشقانه دوست داشتم من خودم نیز از همین مردم می باشم مردمی که مهربانند و شریف نجیب و صبور پاک نهادمان می باشد، مردمی که حقشان  آرامش می باشد و همواره سزاواره شاد بودن و احترام می باشند.

همچنین ببینید :

واکنش اینستاگرام مهدی طارمی به اغتشاشات خشونت آمیز پس از مرگ مهسا امینی

فیلم کامل/ هک شدن شبکه خبر یک 1 صدا و سیما گروه عدالت علی

این روزها روحم یاری نمی کند که کار را ادامه دهند تصمیم میگیرم از رادیو و تلویزیون خداحافظی کنم و به رسم پایان تمام برنامه هایی که تا به حال در رادیو و تلویزیون اجرا کردم عرض می کنم الهی بختتون رام عزتتونم مدام و در پناه مهر خدا باشید که جاودانه ترینه دوستتان دارم  تهران شامگاه ۱۶ مهر سال ۱۴۰۱

پیمان شیخی در سال ۱۳۵۳ در شهرداری به دنیا می آید.اودررشته های خبرنگاری عکاسی بازیگری پژوهشگری فیلم‌نامه‌نویسی برنامه سازی رادیو وپژوهشگری فعالیت داشت.

پیمان شیخی هم از صدا و سیما کناره گیری کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا