بیوگرافی

بیوگرافی مرتضی پاشایی یکی هست و زندگی خصوصی علت فوت و درگذشت

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال و بیوگرافی این خواننده محبوب و مردمی را مطالعه فرمایید.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی چنان در دل مخاطبان جا باز کرده که بعد گذشت ۸ سال پس از مرگش هنوز هم محبوبیت خود را دارد.متاسفانه مرتضی پاشایی در بیست و سوم آبان ماه سال ۹۳ و به دیار حق پیوست.مرتضی پاشایی یکی از خوانندگان بود که توانست در در طول ۵ سال توانست به بهترین و محبوب ترین خواننده در زمان زندگی هنری اش به شود.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

مرتضی پاشایی بعد از وارد شدن به این حرفه به یک پدیده محبوب تبدیل شد.با صدای فوق احساسی و انتخاب شعر های مناسب توانست به خوانندهای مشهور و خاص تبدیل شود.مرتضی پاشایی با منتشر کردن آلبوم یکی هست توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند و طرفداران او زیاد شدند.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

بیوگرافی

مرتضی پاشایی در بیستم مرداد سال ۶۳ متولد میشود و در بیست و سوم آبان ماه سال ۹۳ بر اثر بیماری و بعد از تحمل رنج بیماری از دنیا میرود. یکی از خوانندگان محبوب و دوست داشتنی آهنگساز و نوازنده همچنین تنظیم کننده بوده است
او در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می کرد و آلبوم مشهور و دوست داشتنی او یکی هست و جاده یک طرفه بوده است مرتضی پاشایی که در رشته گرافیک تحصیلاتش را به پایان رسانده و از سال ۸۸ تا ۹۳ فعالیت داشت.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

مرتضی پاشایی به غیر از صدای زیبا و احساسات زیاد که در دل مخاطب جا باز کرده بود موسیقی را به طور آکادمیک و علمی دنبال می‌کرد و به غیر از دو کار از کارهایش تمامی آهنگسازی ترانه هایش را خودش انجام داده است.

ماجرای بیماری سرطان

مرتضی پاشایی که به دلیل معده درد در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفته بود بعد از چند روز تیم درمانی به منزل ایشان می رود مگه خبر تلخ نه برای مرتضی پاشایی بلکه برای هزاران هزار طرفدار و دوستدار مرتضی پاشایی و همچنین جامعه موسیقی کشور آورده بودند.مرتضی پاشایی دچار بیماری سرطان شده بود بیماری سخت و سنگینی که برای یک جوان خواننده که تازه توانسته بود به شهرت برسد خیلی سخت و دردناک بود.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

پاشایی با تراشیدن موهای سرش برای مبارزه با این بیماری آماده شد.او از آبان ماه سال ۹۲ تا آبان سال ۹۳ که از دنیا رفت بهترین لحظات موسیقی خودش را ساخت آهنگ می ساخت برای اجرا به صحنه می رفت.تقاضای اجرای زنده از مرتضی پاشایی به قدر بود که توانست در طول یک سال یک رکورد را برای خودش ثبت کند دو در یک اجرای زنده برای اولین بار در کرمانشاه در یک روز سه بار اجرای زنده اجرا کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

بیوگرافی نعمت‌ الله ستوده نوازنده نی و سه تار + علت درگذشت و فوت

مهران کریمی ناصری کیست: پناهنده 18سال در فرودگاه پاریس عکس درگذشت

بهروز صوراسرافیل روزنامه نگار قدیمی کیهان کیست و علت درگذشت و فوت

اما متاسفانه مرتضی پاشایی در بیست و سوم آبان ماه سال ۹۳ و به دیار حق پیوست.بعد از مرگ مرتضی پاشایی مراسم او به قدری باشکوه اجرا شد که تاکنون هیچ ستاره موسیقی چنین چیزی را ندیده بود.تجمعات آنقدر زیاد بود که جامعه شناسان به تحلیل موضوع دست زدن و علت این رویداد را پدیده تازه مشهور شده به نام مرتضی پاشایی نامیدند.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

بعد از مرگ پاشایی خانواده او ۱۵ قطعه آهنگ که او در حال ساخت آلبوم شهود وارد بازار کردن آلبومی به نام عشق روانه بازار شد و پرفروش ترین آلبوم سال بود. مرتضی پاشایی چنان دردل مخاطبان جا باز کرده که بعد گذشت ۸ سال پس از مرگش هنوز هم محبوبیت خود را دارد.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

مرتضی پاشایی یکی از خوانندگان بود که توانست در در طول ۵ سال توانست به بهترین و محبوب ترین خواننده در زمان زندگی هنری اش به شود.مرتضی پاشایی بعد از وارد شدن به این حرفه به یک پدیده محبوب تبدیل شد.با صدای فوق احساسی و انتخاب شعر های مناسب توانست به خوانندهای مشهور و خاص تبدیل شود.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

مرتضی پاشایی با منتشر کردن آلبوم یکی هست توانست به شهرت زیادی دست پیدا کند و طرفداران او زیاد شدند.مرتضی پاشایی به غیر از صدای زیبا و احساسات زیاد که در دل مخاطب جا باز کرده بود موسیقی را به طور آکادمیک و علمی دنبال می‌کرد و به غیر از دو کار از کارهایش تمامی آهنگسازی ترانه هایش را خودش انجام داده است .

مصاحبه مرتضی قبل از فوتش

بالاخره شایعات من را می کشد
حال مرتضی پاشایی این روز ها بزرگترین دغدغه هواداران او به شمار می رود بسیاری نگران وضعیت بیماری او هستند و از اینکه می بینند خواننده مورد علاقه شان با سر تراشیده رنگ و روی پریده و هیکل نحیف استخوانی سوژه عکاسان است دلشان آشوب می شود . همه این ها را می توان از تلفن هایی که به مجله آرمانی می شود به خوبی فهمید . چراکه از هر ده تماس یکی مربوط به هوادارن پاشایی و پرس و جو کردن حال او می شود همین موضوع باعث شد در آخرین روز هایی که مجله آماده چاپ می شد و در حالی که هیچ برنامه ای برای گفت و گو با این ستاره موسیقی پاپ نداشتیم به سراغ او برویم و از او بخواهیم در مورد جزئیات حالش و برنامه این روز هایش بگوید در دیداری که با ناصر پاشایی (پدر مرتضی)، منصور پاشایی (عموی مرتضی) و همین طور مادر او داشته ایم، سعی کرده ایم تا ابعاد مختلف زندگی مرتضی پاشایی بررسی کنیم و به دلایل محبوبیت او بپردازیم.

سالگرد در گذشت مرتضی پاشایی ۲۳ آبان ۱۴۰۱ هشتمین سال

مصاحبه برادر مرتضی از آغاز درمورد مرتضی شروع کنیم که چه زمانی شروع به خواندن کرد؟

منصور پاشایی: اگر اجازه دهید مقدمه‌ای دراین رابطه بگویم و بعد برادرم توضیح خواهند داد؛ اولا موسیقی در خانواده ما تقریبا می‌توان گفت که موروثی است. یعنی در اکثر افرادخانواده ما یک گرایش شدید و عمیقی نسبت به موسیقی وجود دارد. این مساله در مرتضی کاملا از کودکی مشهود بود. مرتضی علاقه خاصی نسبت به موسیقی داشت از دوران طفولیت. از دو، سه سالگی وقتی لوگوی برنامه کودک پخش می‌شد حتی وقتی خواب بود، بیدار می‌شد و پای تلویزیون می‌نشست و با دقت گوش می‌کرد. ما خودمان از بچگی این استعداد را در مرتضی دیده بودیم که علاقه بسیار زیادی به موسیقی داشت و بدون اینکه حتی کلاس برود، شروع به نواختن سازهای مختلف کرد. هم پیانو هم گیتار و ویولن را حرفه‌ای می‌نواخت. بنابراین در سایر اعضای خانواده به نوعی این را شاهد هستیم و گرایش خاصی به موسیقی دارند. ازجمله صدای برادرم را در روز تشییع دیدید و صدای محزونی برای مداحی دارند و مناسب است

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا