بیوگرافی

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

محمدرضا شهبازی کیست

محمد رضا شهبازی متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران بازیگر،طنزپرداز، نویسنده طنز و مدیر سایت راه راه و مجری و گوینده تلویزیون اهل ایران است. او یکی از مجریان انقلابی و طنزپردازان ایرانی است که دارای کاردانی مهندسی معدن و کارشناسی معارف اسلامی است، اما از دوران نوجوانی وارد عرصه فرهنگی و طنز شده است.

محمدرضا شهبازی فیلمنامه سریال وضعیت زرد را هم نوشته است وی اولین تجربه مجری گری خود را به صورت حرفه ای با این برنامه اغاز کرده است و بیشتر در زمینه طنزپردازی فعالیت داشته است در این صفحه صفحه به بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی شبکه دوم خواهیم پرداخت و همچنین پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر و مصاحبه و عکس های محمدرضا شهبازی طنزپرداز و بازیگر را اماده کرده ایم.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

سوابق سال های فعالیت از طنز تا اجرا

محمدرضا شهبازی را ابتدا باید به عنوان طنزپرداز معرف کنیم تا مجری تلویزیون! او کا طنز را از دوران دبیرستان آغاز کرد و به دلیل علاقه به کارهای کمیک تصمیم می گیرد تا وارد حرفه طنز شود. او درباره نحوه فعالیت هایش گفته: اولین طنزم رو فکر کنم توی دوره دبیرستان نوشتم و روی تابلو اعلانات چسبوندم. یکی که خیلی دوستش داشتم و دارم حسابی مسخره ام کرد. تصمیم گرفتم که برای کم کردن روی اون هم شده، طنزنویس بشم.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

محمدرضا شهبازی کیست

مجری برنامه پاورقی از شبکه دو پخش میشود کیست عکس ها و تصاویر و گفتگوها مصاحبه های مربوط به محمدرضا شهبازی طنز پرداز و بازیگر را در ادامه مطالب ببینید.محمدرضا شهبازی یکی از بازیگران و مجریان ایرانی می باشد که با شبکه های دوم سیما و حقوق سابقه همکاری دارد و همچنین در کارنامه خود تجربه بازیگری را نیز دارد.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

او در دهه ۶۰ متولد شده و در زمینه مجریگری و بازیگری مشغول به فعالیت می باشد.در مورد فعالیت ‌هایش جنین می‌گوید که نخستین جرقه های نویسندگی طنز برای من در دوران دبیرستان شروع شد در آن زمان یک متن طنز را نوشتم و به تابلوی اعلانات مدرسه زدن یکی از دوستانم را مسخره کرد و من به خاطر همین مسئله منو کم کنی این کار را به طور حرفه ای شروع کردم.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

 داوود عابدی مجری و خبرنگار شبکه خبر و خداحافظی از اجرا

فیلم خداحافظی کیمیا گیلانی مجری تلویزیون برای کیان پیرفلک جنجال شد

حمله و کنایه مجتبی پوربخش مجری به برنامه جدید مهران رجبی

فیلم  انتقاد پیمان یوسفی مجری معروف فوتبالی از وعده های مسئولین

فیلم مهران مدیری دستگیری و بازداشت و  افشاگری مجری

مصاحبه با محمدرضا شهبازی

من اگر در این کار موفق شدن هم باعث پیشرفت خودم میشدم و همین که رفیقم به من افتخار می‌کرد و دیگه من را مسخره نمیکرد موفقیت من باعث نشد که دست از تمسخرش بردارد و بفهمد که کار اشتباهی کرده است.اولین کار نویسندگی شهربازی در مورد رهبر انقلاب اسلامی بوده است.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

او دو کتاب به نام های آقا زاده عزیز و ماهبند آن را نوشته است این کتاب ها در مورد سفری است که رهبر انقلاب به خراسان شمالی داشته است در گفتگویی تلاش کردم که در این کتاب ها کمی هم از کلمات طنز آمیز استفاده کنند که باعث خستگی خواننده نشود.

در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید کتاب آقازاده عزیز گزیده ای از طنز های مطبوعاتی هم هست که بین سال‌های ۸۷ تا ۹۲ داستان ها و نشریات مختلفی منتشر کرد.البته او گفته برای اینکه متن هایم تکراری نباشند حدود ۳۰۰ پاورقی طنز به نوشته هایم اضافه کردم که آنها هم جالب و بانمک بشوند وتکراری نباشند.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

در ادامه صحبت هایش می گوید بچه های باشگاه طنز انقلاب اسلامی به غیر از کانال احتیاج به جایی داشتند که طنز های جدیدتری در آنجا منتشر کنم پس تصمیماتی گرفتیم.او می‌گوید فکر کردیم مجله هست ولی خوب نه به روز بود و نه آنلاین اما سایت امکان واکنش دادن به موضوعات روز را دارد و در حوزه طنز مطبوعاتی این نکته چیز مهمی می باشد.

 

مجله راه یکی دیگر از خروجی های باشگاه طنز اسلامی می باشد ما در آنجا تقریباً تمام مطالب راکه به وسیله اعضای باشگاه نوشته می شود را نمایش می دهیم.البته ما در فکر تغییرات و اضافه کردن چند نشریه الکترونیکی دیگر نیز هستیم ما در این سایت بخش طنز صوتی و ویدیویی و همچنین کاریکاتور را نیز داریم همچنین تبلیغات طنز. تمام مطالب دسته بندی و قالب بندی شده و از طریق منو می توانیم به تمام مطالب دسترسی داشته باشیم.بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

مجری شبکه افق

محمدرضا شهبازی مجری مسابقه رخداد در شبکه افق بود. این اولین اجرای او در تلویزیون بود که مسابقه ای با محتوای سیاسی را اجرا می کرد. وی به تازگی مجری برنامه پاورقی شبکه دو سیما شده است..

آثار

آقای شهبازی نویسنده خوبی نیز هست و از او تاکنون چند کتاب طنز به چاپ رسیده و منتشر شده است. او کتاب های ماهبندان و آقازاده عزیز «لانگ شوت»، «ترجیحا مجرد با روابط عمومی بالا» را به رشته نگارش دراورده و به چاپ رسانده است

بیوگرافی محمدرضا شهبازی از زبان خودش

خلاصه من محمدرضا شهبازی هستم. متولد 25 خرداد 1365 در تهران. نه، من دوره راهنمایی و دبیرستان را در تیزهوشان خواندم، بنابراین چاره ای جز رفتن به دانشگاه برای تحصیل در رشته مهندسی نداشتم. رشته مهندسی معدن دانشگاه تهران رفتم.
وقتی از این رشته نیمه کاره خارج شدم، من و مسئولین دانشگاه نتونستیم زیر پوستمون بریم!
بعد از آن رفتم تعلیم و تربیت که هنوز هم در حال تحصیل هستم. انتخاب من بود راستش انتخاب خوبی بود. من همیشه دوست دارم شب های امتحان فلسفه و منطق بخوانم.
در این سال‌ها در نشریات طنز و جدی در زمینه‌های مختلف نوشته‌ام که بیشتر آنها فرهنگی بوده است. ماهبندان اولین کتاب من است و وقتی برای اولین بار به دستم رسید خیلی هیجان زده بودم. به نظر من کسی که دوست ندارد کارش را ببیند باید از نوشتن و این چیزها پرهیز کند. اولین مجموعه طنز من آقازاده عزیز نام دارد که مجموعه طنزهایی است که بین سال های 1366 تا 1371 نوشته ام.

انتقادات از محمدرضا شهبازی

بسیاری از چهره های هنری به شدت از محمدرضا شهربازی بابت برنامه پاورقی انتقادات کردند که محمدرضا شهبازی در این برنامه به همه چهره ها و شخصیت های نامدار نیز توهین میکند.

ارژنگ امیرفضلی در استوری خطاب به محمدرضا شهبزی نوشت:

من اصلا کاری ندام به اینکه شما دوستان فقط علاقه دارید همش … به بقیه ، خب …. ایراد نداره هر کسی یه علاقه ای داره

ولی چرا داری ادای مهران مدیری را درمیاری؟ برو یک مدت یک دوره مجریگری ببین با یک استاد حداقل تو حرف زدن خودت باش نه یکی دیگه

به نطر من یک هفته تعطیل کن و تمرین کن و سعی کن خودت باشی البته میدونم همین نصیحت ما را فردا بهمون فحش میدی

الان تکلیف محترمتون توی مجریگری و لحن صحبت معلوم نیست میخوای کی باشی؟

نوشته های مشابه

‫14 نظرها

  1. سلام برنامه ای که ایشان مجری آنست بسیار نامناسب میباشد و این فرد با غیبت پشت سر افرادی که حضور ندارند و تمسخر دیگران اولین خصیصه یک فرد مسلمان را نقض میکند، متاسفم برای سازمان صدا و سیما و کشوری که اینگونه هزینه های هنگفت و ببت المال را در جهت تباهی افکار جامعه به هدر میدهد.

  2. محمدرضا شهبازی عزیز دمت گرم. واقعا ترکوندی. انشالله همیشه همینطور پرانرژی و موفق ادامه بدی.هرکار میکنی بکن ولی پاورقی بعد محرم تعطیل نکن.

  3. انصافا بی مزه تر از این نمیگم ندیدم ولی خیلی کم دیدم!! چطور خودت میگی موفق شدم! بخدا خیلی بی مزه ای! از کار به قول خودت طنز دست بردار!! شاید جای دیگه بهتر باشی! چرا شبکه دو ساعت پخش به این اختصاص داده خودش معماست! حیف بودجه و وقت تلویزیون که از بیت المال با این برنامه پر میشه

  4. بله این اقای مجری دارد ما را با انگلیس ممقیاس می کند مرتیکه بی سواد انها دیگر مدعی دین اسلام نیستند شماها که با نام دین اموال مردم را چپاول می کنید بله اگر پولهای ملت را به فلسطین وغزه ندهند با همین تحریم ملت زندگی خوبی خواهند کرد منابع نفت وگاز وغیره را دارنند می خورنند وبه ریش مردم می خندند ما را با دوبی وبا کویت مثال بزن که مثل ما منابع نفت وگاز دارنند نه با انگلیس وکشورهای اروپایی که همان را هم دروغ می گویی

    1. به نظر من باید رید به سرتا پا هیکل افرادی مثل تو که دوزار شعور صحبت کردن نداری

  5. در طول این چهل و پنج سال ، حتی یک قیافه آدمیزاد درست حسابی تحصیلکرده ایران نه بین افراد رژیم و نه بین کارکنان و مجریان صدا و سیما دیده نمیشه ، منباب مثال همین محمد رضا شهبازی با آن قیافه دوزاری که در بهترین شرایط می‌تونه مسول کفشداری حرم باشه ولی در صدا و سیم شومن شده ، فقط باید رید به این قیافه های کریح چهره دوزاری

  6. باکاردانی‌‌مهندسی‌معدن‌وکارشناسی‌معارف‌اسلامی‌‌هم‌میشه‌
    مجری‌وطنزپرداز‌بشی‌وخودت‌روبه‌دوستانت‌ثابت‌کنی.روح
    بزرگانی‌که‌رفتن‌واین‌روزهاروندیدن‌شاد.🙏

  7. بزرگترين كار طنزش اينه كه با مدرك نگرفته مهندسى معدن وارد صدا و سيما شده، ولى بچه هاى ما با مدرك سينما و هنر بيكار هستند. چند وقت پيش هم خودش رو با گلزار مقايسه ميكرد كه چرا دارن پول بيشترى به گلزار ميدن.

  8. جالبه که یه عده از جمله مدیران سایتو سوزونده میگم اگر برنامش بیننده نداره پس این کامنتا چیه؟
    دوستان شماها وقتی فرق برنامه طنز با تمسخر کردنو نمی دونید نظر ندین البته چ بسا میدونین چیه اما میخواین علیه این ادم مثلا موضعی گرفته باشین
    اگر جرات شنیدن نظر مخالف دارین منتشر کنید مدیران سوخته ی سایت لر دختتتت

  9. ما که خیلی محمدرضا شهبازی رو دوستش داریم و باهاش حال می کنیم
    هر کی هم دوست نداره بره کارهای زرد مجری های لمپن رو تماشا کنه

  10. این چرا اینقدر حال به هم زنه؟
    کسی می‌تونه جواب سوال منو بده؟
    اصلا چرا این فرمیِ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا