اخبار هنرمندان

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه + اینستاگرام

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه و اینستاگرام دکتر لیلی گله داران چه کسی می باشد ماجرای استفاده لیلی گله داران همچنین بیوگرافی ایشان را با ما در این صفحه ببینید.

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه + اینستاگرام

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا

دکتر لیلی گله داران مدیر گروه ادبیات نمایشی تهران بوده است همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه هنر شیراز می باشد ایشان درباره اتفاقات و حوادث رخ داده اخیر در کشورمان اعلام استعفا کرده است.

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه + اینستاگرام

اما ظاهراً چنین به نظر می‌رسد که لیلی گله داران هزینه یک سال گذشته در خارج از کشور بوده و هیچگونه رابطه شغلی و استخدامی با دانشگاه شیراز نداشته که حالا بخواهد خبر استفاده اش را علنی کند حالا این خبر یکی از خبرهای شده که در شبکه های مجازی بازخورد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

علی دایی ممنوع التصویر میشود علت ممنوع تصویری؟

گلایه علی دایی و پیام او در پی اتفاقات اخیر بعد از مرگ مهسا

فلیم/ ملک موسو خواننده ترکیه موهای خود را تراشید برای مهسا امینی

دکتر لیلی گله داران علاوه بر کشف حجاب کردنش با منتشر کردن عکسی از استعفا نامه خود از دانشگاه هنر شیراز استفاده کرده و این موضوع بسیار خبرساز شده است دست پژوهشی هنرهای اجرایی می باشد.

دکتر لیلی گله داران کیست علت استعفا و بیانیه + اینستاگرام

دانلود لیلی گله داران یکی از دلایل استعفای خود را برخورد خشونت بار با خانمهای سرزمین شان کرده است در پی اعتراضات خیابانی که علیه مرگ مهسا امینی رخ داده است.

بسیاری از چهره های فرهنگی و هنری کشور اعتراضات خود را اعلام کرده اند چه دکتر لیلی گله داران نیز جزو یکی از این معترضین بوده با استفاده دادن به کار خود پایان داده است.

دکتر لیلی گله داران در زمینه‌های نمایش و تئاتر فعالیت‌های حرفه‌ای داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا