خبر حوادث

ماجرای کامل درگیری و کتک کاری راننده اسنپ با مسافر زن

فیلم درگیری و کتک کاری راننده اسنپ با مسافر زن به دلیل بی حجابی و روشن نکردن کولر به خبری جنجالی در فضای مجازی تبدیل شده است.

حواشی درگیری و کتک کاری راننده اسنپ با مسافر زن

روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بین یک راننده پراید اسنپ با یک مسافر خانم درگیری صورت گرفت و بین آنها کتک کاری عجیب و غریبی به راه افتاد که با حضور افراد حاضر در صحنه از یکدیگر جدا شدند و راننده اسنپ مسافر را با زور از خودروی خود بیرون آورده و به راه خود ادامه داد.

ماجرای کامل درگیری و کتک کاری راننده اسنپ با مسافر زن

درباره این ویدیو گفته می‌شد که راننده اسنپ به خانم مسافر تذکر داده که روسری خود را به سر کند و حجابش را رعایت نماید تا خودروی او جریمه نشود اما این زن از این اقدام اجتناب کرده و در نهایت بین آنها درگیری لفظی صورت گرفته است و راننده اسنپ خودرو را متوقف کرده و از مسافر خواسته است که از ماشین پیاده شود اما این خانم پیاده نشده و با یکدیگر درگیر می‌شوند .

در ویدیوی ابتدایی که منتشر شده بود راننده اسنپ با استفاده از قفل فرمان برای ضرب و شتم مسافر اقدام می‌کند که در نهایت به درگیری فیزیکی همراه می‌شود.

واقعیت ماجرا

بعد از این اتفاق شرکت اسنپ در بیانیه‌ای از همه کسانی که این ویدیو را دیدند و آزرده خاطر شدند عذرخواهی کرد و همچنین از خانم مسافر نیز معذرت خواهی کرد.

اما رسانه‌های کشور مدعی هستند که درگیری آنها بر سر حجاب نبوده بلکه به علت روشن نکردن کولر توسط راننده اسنپ بوده است که از روشن کردن کولر امتناع کرده و در نهایت بین آنها درگیری رخ داده است بعد از این اتفاق در فضای مجازی کمپین‌هایی برای تحریم اسنپ تشکیل شد و از کاربران خواسته می‌شد که برنامه اسنپ را از روی تلفن همراه خود حذف کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا