بازیگران فیلم و سریال

زمان پخش سریال پایتخت ۷ فصل هفت + جزئیات

زمان پخش سریال پایتخت ۷ فصل هفت

فصل هفتم سریال پایتخت از عید نوروز 1404 پخش خواهد شد سریالی که توانسته به عنوان محبوب ترین سریال ایرانی بعد از انقلاب لقب بگیرد.

سریال پایتخت یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیون ایران است. این سریال در 6 فصل تولید و پخش شده است. محسن تنابنده ، ریما رامین فر ، احمد مهرانفر و سارا و نیکا فرقانی بازیگران اصلی این مجموعه هستند. در ادامه فیلمی از تغییرات این بازیگران را مشاهده می کنید.

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری، یکی از سریال های دنباله دار و پرطرفدار تلویزیون است که تابحال شش فصل موفق را پشت سر گذاشته است.

در خبرهای مربوط به فصل هفتم سریال پایتخت، به بازگشت بابا پنجعلی به این سریال و حذف سارا و نیکا به دلیل حواشی چند وقت اخیر آنها در فضای مجازی اشاره هایی شده است که باید منتظر رد یا تایید این احتمالات از سوی عوامل پایتخت ماند.

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود که فصل گذشته به این سریال بازگشت هم در یک گفتگو از ساخت پایتخت 7 اظهار بی اطلاعی کرد و عنوان کرد که اگر خبری هم از ساخت این سریال باشد من در جریان نیستم و شاید اصلا در پایتخت 7 حضور نداشته باشم.

مقدم با اشاره به علت نامگذاری این مجموعه به نام «پایتخت» و نحوهٔ دنباله‌دار کردن داستان گفت:

به‌دلیل این‌که خانوادهٔ ما از یک شهر دیگری وارد تهران، پایتخت ایران می‌شوند و دچار یک‌سری معضلات می‌شوند پایتخت نام گرفت و این اسم هم روی آن ماند، حتی در سری چهارم که ممکنه قصه‌اش به تهران هم کشیده نشود، ولی به هرحال مردم این مجموعه را به نام پایتخت می‌شناسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا