خبر حوادث

سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست ماجرای شهدا و ترور در بوکان + عکس

سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست بیوگرافی و اهل کجا می باشد و ماجرای شهادت و ترور و سوابق ایشان را مطالعه کنید.

سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست ماجرای شهدا و ترور در بوکان + عکس

سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست

بیوگرافی سرهنگ پاسدار رضا الماسی کیست به نقل از یک منبع آگاه اطلاعاتی وابسته به سازمان نبلیغات اسلامی به  نوشت: دقایقی پیش یک نیروی امنیتی و مدافع  توسط  آشوبگران و اغتشاشگران در بوکان به ضرب مستقیم گلوله به شهادت رسید.

ایشان بیان کردند: تعدادی از آشوبگران و اغتشاشگران که عضو اعضای گروه‌تروریستی بودند دقایقی در 26 آبان ماه 1401  به ضرب مستقیم گلوله یک نیروی امنیتی و مدافع را به شهادت رساندند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم کامل شکنجه آرمان علیوردی بسیجی و لحظه به شهادت رسیدن در اکباتان

بیوگرافی سردار سید علی موسوی فرمانده اطلاعات سپاه سلمان زاهدان +شهادت

حسین براتی کیست فیلم کامل لحظه شهادت هولناک جوان بسیجی و مشهدی

خبرگزاری مهر نوشت: در جاده حصار شهرستان بوکان عناصر گروهک‌های تروریستی پس از ناکامی در ایجاد اغتشاش و آشوب، با کلت و سلاح کمری، سرهنگ پاسدار رضا الماسی از نیروهای مدافع و حافظ امنیت مردم را به شهادت رساندند.

تشکیل پرونده قضایی برای شهادت یک نیروی مدافع و حافظ امنیت در شهرستان بوکان

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان در بوکان اعلام کرد: پرونده قضایی در رابطه با شهادت یک نیروی مدافع و حافظ امنیت سرهنگ الماسی در شهرستان بوکان تشکیل شده است و شناسایی ضاربان و افراد قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان بیان کرد: سه شنبه در جریان اغتشاشات در شهرستان بوکان، یک نفر از نیرو‌های سپاه این شهرستان به نام سرهنگ رضا الماسی با اسلحه کلت کمری به دست آشوب گران و اغتشاشگران به شهادت رسید.

ایشان افزود: پرونده قضایی در رابطه با این حادثه ناگوار تشکیل شده است و شناسایی قاتلان و ضاربان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی بوکان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا