خبر حوادث

سما جهانباز کجاست سرنوشت دختر گمشده اصفهانی چه بلایی سرش آمده است؟

سما جهانباز تیرماه 1401 در شیراز گم شده و بعد از گذشت 7 ماه هنوز پیدا نشده است دختر 22 ساله ای که پلیس هم گویا از پیدا کردن او نا امید شده است! این را میتوان از تصاویری که از پدرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده است فهمید. پدر سما از مراجع قضایی میخواهد که دخترش را پیدا کنند.

آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی چه بلایی سرش آمده است؟

همچنین ببینید:

چالش و بلوای پدر سما جهانباز دختر گمشده با جایزه ۵۰ میلیونی

بیوگرافی دنیا فرهادی دختر اهوازی کیست

سما جهانباز ۲۳ ساله و متولد شهر اصفهان و دانشجوی رشته روانشناسی در یک حادثه عجیب پس از مسافرت به شیراز برای دیدار عمه خود پس از بیرون رفتن از منزل ناگهان مفقود شد بعد از گذشت حدود چند ماه از گم شدن این دختر هنوز پدر مادر او چشم به راه پیدا شدن و دریافت خبری از فرزندش می باشند.

آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی چه بلایی سرش آمده است؟

پدر سما جهانباز در رابطه با مفقود شدن دخترش می‌گوید: «تا الان هیچ خبری از دخترم نداریم. دو شب پیش کنار پل خواجو رفتم و از رییس‌جمهور و رییس قوه قضاییه در راستای پیدا کردن دخترم کمک خواستم. من فقط دخترم را می‌خواهم نه به جایی وابسته هستم نه با کسی دشمنی دارم. من فقط دنبال دخترم هستم.

پدر و مادرش به شدت نگران هستند و روز و شب نمیشناسند وضعیت بسیار وحشتناکی را سپری می‌کنند. سما جهانباز دختر گمشده در شیراز و ادعاهای بسیاری درباره گم شدن سما جهانباز وجود دارد. اما حقیقت گم شدن این دختر اصفهانی چیست؟

ماجرای گم شدن جهان باز

این دختر اصفهانی پس از خروج از خانه عمه خود در شیراز در حدود ۶۰ روز پیش دیگر به خانه بازنگشت و جستجو ها برای پیدا شدن او بی نتیجه ماند این در حالی است که این دختر برای مسافرت به شیراز آمده بود و به قصد خرید از خانه عمه خود خارج می شود و پس از سوار شدن به یک ماشین با یک تماس می رسد اما ناگهان گوشی تلفن همراه او خاموش شده و از دسترس خارج می شود.

تلاش‌ها برای جستجوی سما جهان باز توسط پلیس

بعد از مفقود شدن سما جهانباز ویدیو ها و عکس های مربوط به این دختر توسط پدر و مادرش در

اختیار رسانه ها قرار گرفت و بررسی دوربین های مداربسته نشان داد که این دختر در حوالی پل

معالی آباد سوار یک تاکسی شده و دیگر خبری از آن در دست نیست

خانواده این دختر درخواست کردند تا با رسانه ای کردن عکس های او بتوانند ردی از دختر گمشده خود پیدا کنند.

آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی چه بلایی سرش آمده است؟

25 بهمن تولد سما جهانباز بود

25 بهمن ماه هم تولدش است. بیست روز پیش هم نزد «سردار حبیبی»، رییس پلیس آگاهی استان فارس رفتم و ایشان یک تیم ویژه‌ای را به من نشان دادند که دنبال دخترم هستند. پرونده دخترم نزدیک ۴۵ سانت قطر دارد و اطلاعات مربوط به او آنجا درج شده است. قاضی پرونده دخترم هم «افشین دره‌شوری» است که پرونده مربوط به سما را پیگیری می‌کند. چند وقت پیش پلیس فردی را که روز مفقودی سما دنبال او راه افتاده بود، دستگیر کرد و این فرد حدود یک ماه بازداشت بود. این فرد به پلیس گفته بود؛ چون سما زیبا بود دنبالش رفتم تا شماره تماسم را به او بدهم.»

آخرین خبر از سما جهانباز دختر گمشده اصفهانی چه بلایی سرش آمده است؟

آخرین اخبار از سما جهانباز

سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی شیراز از بازداشت یازدهمین متهم در پرونده گم‌شدن “سما جهانباز” دختر جوان اصفهانی خبر داد.

افشین محمدی دره‌شوری معاون دادستان و سرپرست دادسرای ویژه امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در تشریح آخرین جزئیات پرونده ناپدید شدن “سما جهانباز” دختر اصفهانی در شیراز، با اشاره به اینکه تحقیقات قضائی این پرونده به‌صورت شبانه‌روزی و دقیق تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال بررسی است، اظهار داشت: اخیراً یک نفر دیگر مرتبط با این پرونده بازداشت شده است و تحقیقات قضائی و پلیسی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه هنوز از سرنوشت این دختر جوان خبر قطعی در دست نیست گفت: در روند پیگیری و بررسی این دختر اصفهانی تاکنون ۱۱ نفر دستگیر شدند که تعداد ۱۰ نفر به‌دلیل تکمیل اولیه تحقیقات و رفع ظن فعلاً آزاد شده‌اند و اخیراً یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مستقیم مقام قضائی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضائی به ضابطین در جهت باز شدن گره این پرونده همچنان ادامه دارد و ان‌شاءالله بتوانیم زودتر به نتیجه برسیم و در خصوص آن اطلاع‌رسانی کنیم.

محمدی دره‌شوری با ابراز اینکه به‌لحاظ قضائی و پلیسی در خصوص سرنوشت سما هر موضوعی محتمل و از فرضیات است، بیان کرد: پسر پیراهن‌قرمزی نیز که پدر سما مدعی است که او دخترش را ربوده است دستگیر شد و مدت‌ها در بازداشت بود که با بررسی‌های انجام‌شده توسط تیم ویژه پلیس آگاهی و بررسی دوربین‌ها و به‌دلیل‌ فقد دلایل بزهکاری، فعلاً آزاد شده است.

سما سمیران جهانباز دختر ۲۲ساله اصفهانی، تابستان امسال همراه خانواده‌اش به منزل یکی از اقوامشان در شیراز رفته بود. او شب بیست و پنجم تیرماه برای فروش یک قطعه طلای کوچک به طلافروشی رفت و تلفنی به مادرش خبر داد ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دیگر به خانه می‌رسد، اما بعد از این تماس گوشی‌اش خاموش شد و از آن روز تا حالا هیچ خبری از او نشده است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا