خبر حوادث

بیوگرافی دنیا فرهادی دختر اهوازی کیست و علت گم شدن و غرق در رود کارون

بیوگرافی دنیا فرهادی دختر اهوازی کیست و علت گم شدن و غرق در رود کارون چیست.

دنیا فرهادی دختر ۲۲ ساله اهوازی در ۱۶ آذر در بلوار ساحلی در حوالی پل کابلی اهواز ناپدید شد و خانواده او با کمک نیروهای امدادی دنیا را جستجو کردند تا اینکه پس از یک هفته جسد بی جان این خبرنگار جوان پیدا شد.

به گزارش ایسنا، محسن فرهادی، پسر عموی «دانیا» با تایید این خبر گفت: جسد دانیا ظهر امروز (چهارم آذر) در رودخانه کارون روستای مظفریه از توابع منطقه جنگیه کشف شد.

وی افزود: جسد وی توسط اهالی روستا پیدا و از آب بیرون کشیده شد و در نهایت با ما تماس گرفتند.

بیوگرافی دنیا فرهادی

دنیا فرهادی دختری که به کارون انداخته شده است چه کسی میباشد.دنیا فرهادی دختری میباشد که اهل اهواز است و۲۲  سال سن دارد مدتی ست گم شده همانند سما جهانباز دختر اصفهانی شما در ادامه مطالب میتوانید‌ تصاویر و جزئیات ماجرا را مشاهده کنید.

دنیا فرهادی دختری کیست دختر اهوازی

پلیس با احتمال به اینکه امکان دارد که در رودخانه کارون سقوط کرده باشد حالا نیروهای امدادی و آتشنشانان به دنبال او هستند تا شاید پیدایش کنند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

فیلم| سما جهانباز دختر اصفهانی گمشده در شیراز

سما جهانباز دختر گمشده پیدا شد ؟ آخرین خبر درباره او

او دختریست که در سال ۷۹ متولد شده است او درحالی ناپدید شده که کنار پل کابلی اهواز بوده ولی ناگهان ناپدید شده است، از روز چهارشنبه ۱۶ آذر این دختر جوان گم شده است آخرین حضور او درکنار پل کابل در ساحل رودخانه کارون ؛برخی از شاهدان عینی گفته اند که دختر جوانی خودش را به دریاچه کارون انداخته است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهوازاز ادامه جستجو برای پیدا کردن این دختر جوان خبر میدهد.آقای ابراهیم قنبری با اشاره کردن به گم شدن دنیا فرهادی دختر ۲۲ ساله اهوازی باید به این‌ نکته اشاره گرد که نیروهای امدادی همچنان برای پیدا کردن این دختر جوان تلاش میکنند.

پلیس از همان ساعات نخست در جریان حادثه بوده و پرونده در دست بررسی میباشد.

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا