خبرهای ایران

سیم کارت بدون فیلتر چیست و از کجا سیم کارت فیلترشکن بخریم؟

سیم کارت بدون فیلتر چیست

وزیر ارتباطات خبر از ساخت سیم کارت های بدون فیلتر برای گردشگران خارجی داد که زمانی به ایران می آیند بتوانند به سایت ها و اینستاگرام و واتساپ دسترسی داشته باشند.

وزیر ارتباطات در این خصوص گفت: مطلع شدیم که گردشگران خارجی در کشور به دلیل فیلتر شدن دو پلتفرم واتس اپ و اینستاگرام با مشکل رو به رو شده اند.

سیم کارت بدون فیلتر چیست و از کجا سیم کارت فیلترشکن بخریم؟

به گزارش همشهری آنلاین؛ وی افزود: با توجه به محدودیت استفاده از این دو بستر، در نظر داریم برای گردشگران خارجی که به کشورمان سفر کرده اند، سیم کارت های ویژه ای طراحی کنیم تا این افراد در مدت اقامت خود در ایران بتوانند با سهولت و بهتری از فضای مجازی استفاده کنند.

احمد وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر تصمیم نهایی دولت درباره فیلترینگ برخی پیام رسان های خارجی گفت: درباره فیلتر شدن شبکه های اینستاگرام و واتس اپ تا زمانی که صاحبان این شبکه ها طبق قانون عمل کنند. چارچوب و تعهد وزارت ارتباطات به وظایف خود عمل خواهد کرد، در این زمینه منتظر پاسخ صاحبان این شبکه ها هستیم اما هنوز پاسخ روشنی داده نشده است.

وی همچنین درباره اعلام زمان به نتیجه رسیدن پروژه زباله‌سوز ساری با بیان اینکه اجرای این پروژه در حال پیگیری است، اظهار کرد: پیمانکار باید تلاش بیشتری کند تا کار را به تعهدات خود برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا