خبر حوادث

شهادت میلاد بیرانوند گروهبان یکم کیست و ماجرای شهادت در بروجرد با سارقان

میلاد بیرانوند گروهبان یکم کیست و ماجرای شهادت میلاد بیرانوند در بروجرد چیست.

میلاد بیرانوند گروهبان یکم کیست

میلاد بیرانوند گروهبان یکم کیست

جریان و بیوگرافی شهادت میلاد بیرانوند در شهرستان بروجرد کیست. گروهبان یکم نیروی انتظامی بروجرد چه کسی بوده از جریان شهادت ایشان به همراه تصاویر و جزئیات منتشر شده را در ادامه ببینید.

میلاد بیرانوند گروهبان یکم کیست

میلاد بیرانوند گروهبان یکم در شهرستان بروجرد یکی از ماموران نیروی انتظامی بوده است که در روزی که گذشته به دست سارقان به قتل میرسد.در ساعت ۵:۳۰ دقیقه ۲۹ آبان ماه در مورد سرقت خودروی به کلانتری ۱۵ جهان آباد بروجرد گزارشی داده میشود و گروهی از ماموران نیروی انتظامی برای دستگیری سارقان به محل اعزام می شوند.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

 سرهنگ اسماعیل چراغی ماجرای شهادت سرهنگ یگان ویژه اصفهان

فیلم درگیری با چاقو و شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده بسیج

شهادت فرمانده یگان امداد مریوان داوود عبداللهی درگیری با اغتشاشگران

گفته شده سارقان با دیدن ماموران نیروی انتظامی از محل متواری می شوند و بعد از تعقیب و گریز هایی که حدود نیم ساعت به طول انجامید. سارقان اقدام به زیر گرفتن ماموران نیروی انتظامی می کنند سارقان با ماشین به سمت گروهبان یکم میلاد بیرانوند و ایشان را زیر می گیرند.

متاسفانه گروهبان یکم میلاد بیرانوند بر اثر جراحات وارد شده زیاد به درجه رفیع شهادت نائل می گردد عامل به شهادت رساندن گروهبان یکم میلاد بیرانوند دستگیر و بازداشت شده است.فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بروجرد به این نکته اشاره می‌کند که سارقان عامل به شهادت رساندن این شهید گرانقدر می باشند و آنها به وسیله نیروی انتظامی دستگیر شدند.

آقای مهدوی کیا به دنبال صحبت هایش به این نکته اشاره می‌کند که دو نفری که باعث به شهادت رساندن این شهید شدن دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.ایشان بیان می کنند که خدمتگزاران و کارکنان نیروی انتظامی در عین مظلومیتشان با خویشتن داری و اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت و همچنین هنجارشکنان برخورد قاطعانه می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا