خبر حوادث

بیوگرافی مهران سماک کیست؟ ماجرا و علت کشته شدن و مرگ در انزلی چیست

بیوگرافی مهران سماک کیست؟ علت کشته شدن و مرگ در انزلی چیست.

بیوگرافی مهران سماک کیست؟

بیوگرافی مهران سماک کیست؟

فارس نوشت: به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده‌ای اغتشاشگر در محدوده چراغ‌ برق شهرستان انزلی، جسد مردی حدودا ۳۰ ساله که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد.

بیوگرافی مهران سماک کیست؟

مهران سماک در سال ۱۳۷۴ در بندر انزلی به دنیا آمد و در روز سه شنبه شب ۸ آذر ۱۴۰۱ بعد از باخت بازی فوتبال ایران به آمریکا به ضرب گلوله و شلیک مستقیم کشته شد. فرماندهی انتظامی انزلی گفته ایشان بر اثر شلیک اسلحه شکاری کشته شده و جان باخته است.

مهران ستاک فرزند مهرشاد سماک از مربیان  باشگاه بندر انزلی و دوست و رفیق هم تیمی سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران می باشد. پدر مهران‌سماک یکی از اعضای آدکامی باشگاه فوتبال بندر انزلی از مربیان با سابقه و قدیمی است.

مهران سماک جوان ۲۷ ساله اهل بندر انزلی به همراه نامزدش روز سه شنبه شب ۹ آذر ۱۴۰۱ بعد از باخت تیم ملی ایران، سوار بر خودرو شخصی خود در محله چراغ‌ برق بندر انزلی کشته شد.ایشان به بیمارستان منتقل شد ولی متاسفانه ذر مسیر به بیمارستان جان خود را از دست داد.

مراسم تشییع و خاکسپاری ایشان روز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ با حضور شماری از مردم انزلی در گلزار شهدا برگزار شد.

فرماندهی انتظامی بندر انزلی گفت

فرماندهی انتظامی بندر انزلی گفت مهران‌ سماک بر اثر شلیک اسلحه شکاری کشته شده است.

خبرگزاری فارس نوشت: «شب گذشته بود که خبری مبنی بر کشته شدن مهران سماک، جوان ۲۷ ساله‌ای در بندر انزلی توسط نیروی‌های امنیتی و به علت خوشحالی از برد آمریکا برابر تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در شبکه تروریستی ایران‌ اینترنشنال منتشر شد.

پیشنهاد میکنیم ببینید :

عاطفه نعامی کیست و علت مرگ و خودکشی و قتل  در کرج

ماجرای ادعای CNN درباره تجاوز آرمیتا عباسی کیست و اینستاگرام

حمیدرضا روحی کیست  و فیلم کشته شدن +عکس و اینستاگرام

فیلم  مرگ و کشته شدن آیلار حقی در تبریز و خاکسپاری

از لحظات نخستین انتشار این خبر، پیگیری علت قتل این جوان در دستور کار نیروهای امنیتی و مقامات قضایی قرار گرفت و به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده‌ای اغتشاشگر در محدوده چراغ‌ برق شهرستان انزلی، جسد مردی حدودا ۳۰ ساله که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد.

آنطور که سرهنگ سید جعفر جوانمردی می‌گوید پس از اطلاع ماموران پلیس از ماجرا و با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سوءاستفاده برخی عناصر و محرکین حاضر در محدوده تجمع، بلافاصله مراتب با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی، پلیس در همان ساعات اولیه تعدادی از مظنونین را شناسایی و دستگیر کرد و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه داشته و نتیجه تحقیقات بیشتر پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی‌های فنی پلیس به اطلاع عموم‌خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا