خبر جدید

فیلم عذرخواهی صدف صفرزاده معلم قائمشهری آملی +ویدیو اخراج معلم مازندرانی

فیلم عذرخواهی صدف صفرزاده معلم قائمشهری آملی +ویدیو اخراج معلم مازندرانی

صدف صفرزاده معلم آملی که در کلاس اقدام به پخش کلیپ گنگستر شهر امل کرده بود و اخراج شد حالا کلیپ عذرخواهی خود را پخش کرد و به دلیل ابراز پیشمانی بخشیده شد و به کلاس و شغل اش برگشت.

فیلم عذرخواهی صدف صفرزاده معلم آملی

پس از انتشار خبر اخراج این معلم در رسانه ها، باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران اعلام کرد که این معلم را استخدام می کند، روابط عمومی باشگاه نوشت: باشگاه نساجی ضمن تبریک عید سعید فطر در سرکار خانم صفرزاده مربی قائمشهری که اخیرا به دلایلی مورد بی توجهی قرار گرفته است بر حسب وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود باشگاه نساجی را برای بهره برداری از توان خود در امور فرهنگی مشغول می کند. تمام نقاط ایران و وظیفه حمایت از مردم ایران را بر دوش خود می بیند و برای رسیدن به این هدف در حد توان به تلاش خود ادامه خواهد داد.

همچنین ببینید:

فیلمی که باعث اخراج خانم معلم قائمشهری شد

اقدام معلم و همچنین اقدام آموزش و پرورش با کاربران ما موافقان و مخالفان زیادی داشته است. به عنوان مثال، یکی از کاربران نوشته است: “جلوی مسیر شادی قرار نگیرید که می تواند منجر به خشونت شود.” اما کاربر دیگری در پاسخ نوشت: خوشبختی به چه قیمتی؟ نقش آموزشی معلم چیست و متأسفانه استخدام با بند پارتی چنین مشکلاتی را ایجاد می کند.

یکی از کاربران با طرح پرسشی و مقایسه انتشار این ویدیو با اخبار مربوط به مسمومیت دانش‌آموزان در قم نوشته که «برای مسمومیت سریالی قم کی اخراج شده؟» یا کاربر دیگری با نظری تقریباً مشابه در این باره نوشته : «اونایی که اختلاس میکنن چرا اخراج نمی‌کنید؟»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا