خبر ورزشی

عکس / واکنش بوفون به برد و پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز در اینستاگرام

واکنش بوفون به پیروزی تیم ملی کشورمان شما میتوانید عکس منتشر شده بوفون را در ادامه ببینید.

واکنش بوفون به پیروزی تیم ملی کشورمان

واکنش بوفون به پیروزی تیم ملی

جانلوئیجی بوفون دروازه بان سابق و افسانه ای تیم ملی ایتالیا نسبت به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان میدهد او در پستی در اینستاگرامش این چنین میتویسد:”شما به دلیل شجاعتتان در یاد خواهید ماند.برای خیلی از مردم شما قهرمان هستید ،برای مثال،برای من”

واکنش بوفون به پیروزی تیم ملی کشورمان

جانلوئیجی بوفون دروازه بان سابق و افسانه ای تیم ملی ایتالیا می باشد جانلوئیجی بوفون یکی از بهترین گلرهای تاریخ فوتبال  ایتالیایی تبار است و برنده جام جهانی ۲۰۰۶ با ایتالیا و بازیکنان پارما و بازیکن اسبق یوونتوس می باشد.ایشان ۴۴ ساله یکی از بیشترین عمرهای فوتبالی را داشته است و با سن ۴۴ سال هنوز توپ می زند او سابقه بازی در تیم پاریسن ژرمن را داشته است عملکرد خوبی را داشته است و در آستانه رکورد شش جام جهانی بود که در سال ۲۰۱۷ در پلی آف جام جهانی و با چشمانی گریان از رقابت های ملی خداحافظی کرد.

برخی از افتخارات وی: جام حذفی ایتالیا ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹ سوپرجام فوتبال ایتالیا ۱۹۹۹ جایزه براوو بهترین دروازه بان اروپا سال های ۲۰۰۳ و۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ دروازه بان سال باشگاه های یوفا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۲و ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ بهترین بازیکن سال یوفا ۲۰۰۲ و ۲۰۰۳ عضو فیفا ۱۰۰ عضو تیم منتخب جام جهانی ۲۰۰۶ بهترین دروازه بان جام جهانی ۲۰۰۶ توپ طلای اروپا دوم ۲۰۰۶ بهترین دروازه بان دهه ۲۰۱۰ تا ۲۰۰۰ می باشد.

بوفون در یک خانواده ورزشی متولد شده است و مادرش پرتاب دیسک و خواهرانش قهرمانان تیم ملی والیبال ایتالیا بودند و پدرش وزنه بردار طوفان یک مسیحی و کاتولیک است. بوفون در سال ۲۰۱۱ با النا سره دووا ازدواج کرد او از این ازدواج  دو فرزند به نام‌های دیوید لی و لوئیس توماس وی در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که پس از سه سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده است. او در سال ۲۰۱۵ با آریا دامیکو مجری و ژورنالیست ایتالیایی ازدواج کرد در ژانویه ۲۰۱۶ آنها اعلام کردند که تولد پسرشان لئو دلو ماتیا نزدیک است۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا